#1
·
לפני 20 שנים
אתמול בלילה הייתה תוכנית על המטוס,די מעניינת אם לומר את האמת.
ראיינו טייסי 262 ומוסטנג שסיפרו על קרבות שלהם,וטייסי המוסטנג אמרו שהם גילו איך להפיל את ה262.
אז הדיון הזה פה,כדי שמי שלא חושב שאפשר או משהו ילמד איך🙂
קודם כל בהנחה שהמוסטנג וה262 בסימ' נאמנים למציאות.
אוקיי,קודם כל,בזמן צלילה המוסטנג בעל אותה מהירות של ה262,כך מתגברים על היתרון.
בקרב סיבובים,המוסטנג פונה הרבה יותר טוב מה262.
בזמן נחיתה והמראה ה262 הכי פגיע בעולם,נסו לתפוס אותם ברגעים אלה,כך ארה"ב הפילה המוני 262 גרמניים,פשוט ארבו ליד שדות התעופה.
כך ארה"ב חיסלה את מטוסי הסילון של המלחמה.
אם מעניין אותכם עוד טיפה,אחרי שהבינו איך לתקוף אותם והעליונות האווירית החלה לחזור לארה"ב הם הפציצו את מפעלי מסרשמידט,ובסוף המלחמה את מטוסי ה262 שנשארו הם לקחו לעצמם על מנת לעשות ניסויים וכך נולד הF86 סייבר.
מקווה שעזרתי ואף למישהו אחד🙂
ראיינו טייסי 262 ומוסטנג שסיפרו על קרבות שלהם,וטייסי המוסטנג אמרו שהם גילו איך להפיל את ה262.
אז הדיון הזה פה,כדי שמי שלא חושב שאפשר או משהו ילמד איך🙂
קודם כל בהנחה שהמוסטנג וה262 בסימ' נאמנים למציאות.
אוקיי,קודם כל,בזמן צלילה המוסטנג בעל אותה מהירות של ה262,כך מתגברים על היתרון.
בקרב סיבובים,המוסטנג פונה הרבה יותר טוב מה262.
בזמן נחיתה והמראה ה262 הכי פגיע בעולם,נסו לתפוס אותם ברגעים אלה,כך ארה"ב הפילה המוני 262 גרמניים,פשוט ארבו ליד שדות התעופה.
כך ארה"ב חיסלה את מטוסי הסילון של המלחמה.
אם מעניין אותכם עוד טיפה,אחרי שהבינו איך לתקוף אותם והעליונות האווירית החלה לחזור לארה"ב הם הפציצו את מפעלי מסרשמידט,ובסוף המלחמה את מטוסי ה262 שנשארו הם לקחו לעצמם על מנת לעשות ניסויים וכך נולד הF86 סייבר.
מקווה שעזרתי ואף למישהו אחד🙂


