73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 עזרהההה!!!!
דיון

עזרהההה!!!!

3 הודעות 1,739 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
תגידו אנשים איך מתקינים סקינים בפלקון 4???
למישהו יש מדריך???
אני מדבר על הסקינים הסופה והרעם 🙁
#3 · לפני 21 שנים
התקנתי את המשחק ועכשיו אני לא יודע מה לעשות איזה גרסאות צריך להתקין ואיך מתקינים סקינים???ניסיתי ולא עובדדד🙁

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.