#1
·
לפני 16 שנים
Mike_69th כתב/ה:אבל ברצינות- מה התכלית של דיון כזה?
למי או למה יעזרו הספקולציות שלנו ותרחישים שונים ומשונים?
הרי בכל מקרה אני הולך למילואים בגלל השטויות האלה בסוף, אז מספיק להלחיץ אותי 😱
בכל אופן, באמת נראה שלמישהו בטורקיה נמאס להיות ליד אירופה.
Eagle_King כתב/ה:חעחע אני הייתי אמור להתגייס בספטמבר...
אבל לשמחתי אני ממשיך הנדסאי י''ג-י''ד.
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.