90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 יום ג': יום הדרכה של IFS ופתיחת הקורסים!
דיון

יום ג': יום הדרכה של IFS ופתיחת הקורסים!

12 הודעות 2,488 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
מהיום, מדריכי מגמת קרב WWII של בית הספר לטיסה IFS יהיו זמינים בכל יום ג', בין השעות 20:00-22:00, ב-TS של ה-VPN, להדרכה והסברים לכלל הקהילה. ניתן לזהות את המדריכים לפי תג "IFS__" בסוף הכינוי. בכל יום הדרכה יהיו שני מדריכים זמינים לפחות. בעתיד יום זה יהיה האפשרות ל"שיעורי עזר" לתלמידי הקורס בבית הספר לטיסה.

בנוסף, אנחנו מכריזים על פתיחת קורס הסבה בתוך שבוע. קורס ההסבה יכשיר טייסים חדשים או כאלה שמגיעים מסימ' אחרים ביכולות טיסה בסיסיות, כולל טיסת מבנה ותמרונים בסיסיים. אורך הקורס כ-4 שיעורים. כל מחזור יכלול 4-6 חניכים בשלב זה. המקומות לקורס ההסבה הראשון כבר תפוסים.

לאחר קורס ההסבה ניתן להתקדם לקורסי א"א וא"ק מקיפים וארוכים יותר שיפתחו במסגרת זמן של שבועיים. על מנת להרשם אליהם יש לשלוח את הפרטים הבאים לכתובת האימייל ww2combat@ifschool.org :

*שם פרטי
*שם משפחה
*כינוי (אות קריאה)
*בעל/ת עותק של IL-2 Forgotten Battles + Ace Expansion Pack + Pacific Fighters (כן/לא)
*בעל/ת ג'וסטיק (כן/לא)
*בעל/ת מיקרופון (כן/לא)
*ניסיון קודם בסימולטורים

נושא ההודעה להרשמה לקורס א"א יהיה:
[הרשמה לקורס א"א] - <שם הנרשם>

נושא ההודעה להרשמה לקורס א"ק יהיה:
[הרשמה לקורס א"ק] - <שם הנרשם>


יש לציין שפרקי הזמן שצוינו מנוצלים לארגון הצוות - כל החומר כבר מוכן מזמן. אתר המגמה יעלה בקרוב כחלק מאתר ifschool.org.


בברכה,
צוות IFS.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#4 · לפני 20 שנים
101Hedgehog כתב/ה:אז איך נרשמים לקורס ההסבה הבסיסי ?
או שיש סבב בין טייסות ?
הייתי מאוד מעונין להירשם למחזור הפנוי הבא.


ההרשמה למחזור 2 של קורס ההסבה הבסיסי תפתח ברגע שנסיים עם המחזור הנוכחי.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#7 · לפני 20 שנים
שלום!!

אני חדש כאן
ומעוניין לשחק בIL-2 ללמוד לטוס בסיסי וא"כ אולי להטיס מטוסי קרב קלים יחסית אבל אני כבר מת להתחיל

אם מי לצור קשר ומתי?
RifleFighter
רמי וייברמן

#8 · לפני 20 שנים
שלום!!

אני חדש כאן
ומעוניין לשחק בIL-2 ללמוד לטוס בסיסי וא"כ אולי להטיס מטוסי קרב קלים יחסית אבל אני כבר מת להתחיל

אם מי לצור קשר ומתי?
RifleFighter
רמי וייברמן

#11 · לפני 19 שנים
Corporal_Yogev כתב/ה:יש כבר בערך תאריך לפתיחת קורס ההסבה הבא?


יש , אבל הוא עוד לא סופי.
אנחנו , כרגע עובדים על לפתיחה של קורס אויר - אויר ואויר - קרקע ורק אחרי שנפתח אותם יפתח קורס הסבה.

יהיו הודעות בפורום כאשר יפתח הרשמה לקורסים.
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.