73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים משחקים / נוסטלגיה איך נוחתים?
דיון

איך נוחתים?

16 הודעות 4,092 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
ראית מה כתוב באחת התגובות?
" russian aircraft.... only is flyable by russain pilots! XD"

צריך לבוא מהר מהרגיל לנחיתות כאלה, כבר יצא לנחות כמה בחירום בפאלקון, אבל אני לא חושב שמטוסים מסחריים בנויים לזה חח

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.