#1
·
לפני 16 שנים
ראית מה כתוב באחת התגובות?
" russian aircraft.... only is flyable by russain pilots! XD"
צריך לבוא מהר מהרגיל לנחיתות כאלה, כבר יצא לנחות כמה בחירום בפאלקון, אבל אני לא חושב שמטוסים מסחריים בנויים לזה חח
" russian aircraft.... only is flyable by russain pilots! XD"
צריך לבוא מהר מהרגיל לנחיתות כאלה, כבר יצא לנחות כמה בחירום בפאלקון, אבל אני לא חושב שמטוסים מסחריים בנויים לזה חח