#1
·
לפני 16 שנים
אני לא יודע איך נוחתים כל פעם המטוס מתרסק עזרה?
eb3 כתב/ה:אני אגיד לך שיש לו כבלים 🙂
Eagle_King כתב/ה:אגיד לך שזה ''התרסקות מבוקרת'' 😉
eb3 כתב/ה:מצטער על הבורות אבל אתה אולי יכול להסביר לי מה זה נחיתת שלוש נקודות? (נחיתה ישירה? הכוונה לנחיתה כששלושת הגלגלים נוגעים ביחד, לא "סוס"?) כי אם זה זה אז נוחתים ככה בשביל יצאות מוקדמות מהמסלול נחיתה.
uri_ba כתב/ה:אין דבר כזה גרסה יבשתית. בכל מקרה, זה לא משנה את העובדה שהוא יכול לעשות נחיתת 3 נקודות בלי לשבור שום איברים חיוניים, לטייס או למטוס 🙂 בלי שום קשר למרחק העצירה או האי עצירה - מי אמר הליכה סביב במפגן?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.