90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים משחקים / נוסטלגיה איך נוחתים?
דיון

איך נוחתים?

16 הודעות 4,092 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
אני לא יודע איך נוחתים כל פעם המטוס מתרסק עזרה?
#4 · לפני 16 שנים
כוכב כחול... אני מפעיל הכל ולא משנה המטוס מתרסק על האדמה
#5 · לפני 16 שנים
ומה לגבי משימות האימון? אחת מהן מלמדת נחיתה בצורה נהדרת.

אגב, כל הכבוד- לפחות אתה מצליח להגיע למטוס, אצל רבים המשחק הזה כבר לא פועל כלל 😂

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
נערך לאחרונה: לפני 16 שנים
#6 · לפני 16 שנים
אוקיי, אל תהיה יותר מדי איטי, כי אז הוא יזדקר וסתם תיפול לאדמה ,לא מהיר מדי כי אז אתה לא תעצור 😂
וכשה אתה נוחת כמו סוס (הכוונה שהגלגלים האחוריות קודם) אל תרים את האף שלך יותר מ-13 מעלות, כי אז המנוע פוגע ואולי בגלל זה אתה מתרסק. וכדי לך להשיג סימולטור אחר למה כוכב כחול מת.
#7 · לפני 16 שנים
ואם אני אגיד שF18 עושה יופי של נחיתת 3 נקודות שהוא קל? 🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#10 · לפני 16 שנים
eb3 כתב/ה:אני אגיד לך שיש לו כבלים 🙂

Eagle_King כתב/ה:אגיד לך שזה ''התרסקות מבוקרת'' 😉


אני מנחש ששנכם התכונתם לנחיתה על נושאת מטוסים, כל הטיסים שעשו נחיתה על נושאת מטוסים קוראים לזה התרסקות מבוקרת כי לעצור מ130-160 קשר(300-240 קמ"ש) ל0 בפחות מ200 מטר זה ממש התרסקות.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#11 · לפני 16 שנים
חחח צודק! אבל נניח שאתה משתמש בגרסה היבשתית של ה-F18 אז הוא עדיין לא יוכל לעצור מהר מספיק.
#12 · לפני 16 שנים
אין דבר כזה גרסה יבשתית. בכל מקרה, זה לא משנה את העובדה שהוא יכול לעשות נחיתת 3 נקודות בלי לשבור שום איברים חיוניים, לטייס או למטוס 🙂 בלי שום קשר למרחק העצירה או האי עצירה - מי אמר הליכה סביב במפגן?
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#13 · לפני 16 שנים
מצטער על הבורות אבל אתה אולי יכול להסביר לי מה זה נחיתת שלוש נקודות? (נחיתה ישירה? הכוונה לנחיתה כששלושת הגלגלים נוגעים ביחד, לא "סוס"?) כי אם זה זה אז נוחתים ככה בשביל יצאות מוקדמות מהמסלול נחיתה.
#14 · לפני 16 שנים
eb3 כתב/ה:מצטער על הבורות אבל אתה אולי יכול להסביר לי מה זה נחיתת שלוש נקודות? (נחיתה ישירה? הכוונה לנחיתה כששלושת הגלגלים נוגעים ביחד, לא "סוס"?) כי אם זה זה אז נוחתים ככה בשביל יצאות מוקדמות מהמסלול נחיתה.

יציאה מוקדמת? בשביל לעשות את זה אתה צריך לבוא איזה 100 קשר יותר כדי שהזוויד גלישה תהיה טובה.

נקודה טובה למחשבה אני ינסה 🙄
#15 · לפני 16 שנים
uri_ba כתב/ה:אין דבר כזה גרסה יבשתית. בכל מקרה, זה לא משנה את העובדה שהוא יכול לעשות נחיתת 3 נקודות בלי לשבור שום איברים חיוניים, לטייס או למטוס 🙂 בלי שום קשר למרחק העצירה או האי עצירה - מי אמר הליכה סביב במפגן?


הוא לא היחיד שיכול
http://www.youtube.com/watch?v=cclH8ZSDVOM
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.