69 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון 4.0 עזרה מקשים בסיסיים
דיון

עזרה מקשים בסיסיים

9 הודעות 1,906 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
אני צריך מקשים בסיסיים לfalcon למקלדת. 😄 😄 😄
תודה לעוזרים 😄 😄 😄
#2 · לפני 16 שנים
תקנו אותי אם אני טועה, אבל אין דבר כזה בפאלקון. לא?
מה בסיסי בלהכנס למוד מסויים, לבחור סוג חימוש,לבחור מצב פעולה או סריקה בשבילו, לתפעל את המכ"ם כדי לנעול על מטרה ולשגר?

חבר, בפאלקון זה לא עניין של שני מקשים. לעזאזל, אפילו בLOMAC זה לא. יש לך עם הסימולטור ספר מרשים בגודלו, על פיו ניתן ללמוד בדיוק איך עושים מה, אבל אין מקשים בסיסיים. בכלל הם נמצאים על הקוקפיט, לא בהכרח על המקלדת.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#3 · לפני 16 שנים
אחי אני לא יודע את כל הנעילות מטרה ואלה.
ואין לי כח ללמוד איזה 700 עמודים אבל בכל זאת תודה.
#4 · לפני 16 שנים
הכפתורים היחידים שאני משתמש בהם אני חושב זה החצים והכפתור 0 ו נקודה בצד שמאל של המקלדת ש0 ננעל ונקודה מורידה נעילה ! והחצים מכוונים את הסמן בראדאר 🙂
#6 · לפני 16 שנים
פאלקון זה לא משחק זה סימולטור.
אין מקשים בסיסיים כמו תזוזה עם החצים ורווח לירות, זה הרבה יותר מורכב מזה אז אם אין לך כח ללמוד את המדריך עם ה700 עמודים שאגב ה150-200 ראשונים מספיקים בשביל הבסיס ורוב השאר זה סתם בולשיט פשוט תעזוב את הנושא.
#9 · לפני 16 שנים
FreeFlight כתב/ה:שאר העמודים זה לא בולשיט, זה כל הקטע המתקדם. 😉

יש שם דברים שעוזרים אבל הרוב בולשיט 💡

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.