51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 לכל טייסינו באשר הם...
דיון

לכל טייסינו באשר הם...

2 הודעות 1,780 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
אני לא יודע למה, אבל כל פעם שאני רואה את השם משתמש Niki26 בא לי לשלוח לך מסר פרטי בסגנון: "מה את לובשת עכשיו מותק?" 👿

VIFF
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.