50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 סרט אחר........
דיון

סרט אחר........

7 הודעות 2,284 צפיות לפני 20 שנים
#5 · לפני 20 שנים
איך הם עשו את האנימציה?
נראה כאילו זה מוקלט מאיזה sim או לקוח מסרט ואח"כ עשו את האפקט של השחור-לבן.
ממש יפה.
#7 · לפני 20 שנים
אכן כן זוהי לכידת וידאו שנערכה מתוך הסימולטור "שלנו" ועברה "טיפול" ב-smart shader. 🙂
אבל גם הקומיקס יפה מאד.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.