73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 AirBrakeReminder Software
דיון

AirBrakeReminder Software

9 הודעות 2,083 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
כמה פעמים הרמתם את ה-AirBrake ותהיתם אם הורדתם אותם?
קיימת תוכנה שמזכירה אם הרמתם או שיחררתם אותם. תוכנה חדשה יחסית שפורסמה ב-13 לאפריל.
את התוכנה יצר Revi וניתן להוריד אותה בלינק הזה:
http://cgi-bin.simradar.com/3203/File_Attachment/AirBrakeReminder16.zip
מומלץ!
יש הוראות התקנה! והכי חשוב לא לשכוח לגבות
@רועי הועבר גם להורדות,לטיפולך
@יקיר-בהזדמנות זו ,האם הצלחת להשיג את התוכנה ההיא של ה"פירמידה"? 💡
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 21 שנים
109ICEMAN,

אל תשכח שפאצים באו להקל עלינו!
לבדוק את זה בקוקפיט?חחח ...זה סימולטור גבר,אתה עדיין לא טייס...לפעמים אין זמן לזה...לפעמים אתה נמצא במבט9 או מבט 2 או מבט1 ולא יכול להסתכל שם על ה"זברה" אז יש את זה...
אתה לא חייב להתקין את זה!!....
אני רק משתף את הקהילה בעוד פאטצ שלא תראה אותו בהרבה פורומים,אם בכלל....
הייתי פעם פאלקוניסט......
#5 · לפני 21 שנים
106thE-LOL,

צפצוף עדין שממש לא מפריע לך,אני כבר שנה עם זה....עוד לפני שפורסם בכלל... 😛 😛
@רועי -יש להשיג את התוכנה של ה"פירמידה"?
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.