#1
·
לפני 21 שנים
כמה פעמים הרמתם את ה-AirBrake ותהיתם אם הורדתם אותם?
קיימת תוכנה שמזכירה אם הרמתם או שיחררתם אותם. תוכנה חדשה יחסית שפורסמה ב-13 לאפריל.
את התוכנה יצר Revi וניתן להוריד אותה בלינק הזה:
http://cgi-bin.simradar.com/3203/File_Attachment/AirBrakeReminder16.zip
מומלץ!
יש הוראות התקנה! והכי חשוב לא לשכוח לגבות ❗
@רועי ❗ הועבר גם להורדות,לטיפולך ❗
@יקיר-בהזדמנות זו ,האם הצלחת להשיג את התוכנה ההיא של ה"פירמידה"? 💡
קיימת תוכנה שמזכירה אם הרמתם או שיחררתם אותם. תוכנה חדשה יחסית שפורסמה ב-13 לאפריל.
את התוכנה יצר Revi וניתן להוריד אותה בלינק הזה:
http://cgi-bin.simradar.com/3203/File_Attachment/AirBrakeReminder16.zip
מומלץ!
יש הוראות התקנה! והכי חשוב לא לשכוח לגבות ❗
@רועי ❗ הועבר גם להורדות,לטיפולך ❗
@יקיר-בהזדמנות זו ,האם הצלחת להשיג את התוכנה ההיא של ה"פירמידה"? 💡
הייתי פעם פאלקוניסט......