51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 לפני שנים רבות היו אך נכחדו ה FAT ACES
דיון

לפני שנים רבות היו אך נכחדו ה FAT ACES

6 הודעות 2,156 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
סתם לנוסטלגיה.. קבלו כמה תמונות מהעבר.

מטס מעוין של רביעית פי 47
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98968da128609624651bd0c9dce50030000.aspx



פניה במבנה פי 47
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98998c9f20bbdb04651a9869f8310030000.aspx

טיסת שלישיה קרובה פי 47
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98955cac634b6c9455ca08bc08a40030000.aspx

מבט מאחור על טיסת המבנה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98984d47da7e646401ea23ecfa550030000.aspx

מבט מכנף שמאל
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98915cf175b9a6645d5be2cc01a50030000.aspx

טיסת מבנה של ה פוקה וולף
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b989e5cb0dd5958a40b98cf0e8fa00030000.aspx

רגע לפני שושנה מבט מהצד
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b989a686ccbcec7540f6a209db8cc0030000.aspx

מבט נוסף מהצד השני
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b989998870209f3145f1bf0f150330030000.aspx

מבט רחוק יותר על המבנה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b9899ed9874757944da893ed656280030000.aspx

מבט אחרון מתוך תא הטייס לאחור רגע לפני הצלילה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98916b60628f826461ba3796fd110030000.aspx

תחילת הצלילה מבט מלמעלה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b9891d0e69eb5f4e4b6293d3d59e00030000.aspx

התוצאה הסופית
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98943862cfe1ad647228f62c186a0030000.aspx

לצערי אלה כל התמונות שמצאתי.. תהנו
[/url]
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#3 · לפני 20 שנים
זה נקרא טיסה!!! 😄

לא רואים אותך יותר בקהילת פאלקון מה קורה לובן?
מה האיסי שלך נטוס ביחד באייל2 אם תרצה?
83279332
#4 · לפני 20 שנים
flyman נדב גוטהייט.. כבר לא משחק..
throtle גיל.. כבר לא משחק
nemesis כבר לא משחק
אני ..
ואוהד trigger שעדין משחק..
בעיקרון הכינויים שלנו היו shamen 1\2\3\4\5
ויש גם סקין .. הבעיה שהם כבר לא שמנים.. וגם לא מש משחקים.. אבל אלה יהו ימים טובים אין ספק.

לי אישית אין הרבה זמן אבל אם מישהו ירצה לבנות צוות אוירובטי מחדש אולי יהיו לי כמה עצות בקשר לזה כי לנו נתן עצות אחד איטלקי שמשחק בצוות אוירובטי באילושין. ובין השאר באמת מטיס את המטוסים האלה במציאות בצוות אוירובטי אמיתי.

כמה תמונות יפות יותר

פוקה וולף המראה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98994163176713e455da72d9b9da0030000.aspx

מלפנים
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98997d8bcb7a5614e8f9438bd6d60030000.aspx

כניסה למבנה מיד אחרי המראה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98953c755e88c6741c395f3b683b0030000.aspx

צמד לפני פיצול
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b9899a3dc3d7758549019929b272d0030000.aspx

פיצול מלפנים
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98924d73ab3fa434a138852fadae0030000.aspx

מאחור
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b9896deefdadb98b45a3a21be8c260030000.aspx

טיסת צמדים
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b989ce1a30ec57214bea8d35c2cbe0030000.aspx

צמדים מלפנים
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b98916f70d238781408285ed06c260030000.aspx

שלישיה צמודה
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b9893e9821e3d44844ba9f8b6070e0030000.aspx

שלישיה מאחור
http://imgsrv.pic4u.co.il/c0b989731c2acd0d88420c8edd5b54a0030000.aspx

זהו אין עוד לצערי.. תהנו
"במקום בו אין אנשים השתדל להיות איש"
#5 · לפני 20 שנים
דבר ראשון ברוך הבא ....דבר שני שמעתי שאתה אחד הטובים בקרבות אוויר בפלקון , אם יש לך אלייד אני יטוס נגדך\איתך בכיף.
המסנג'ר והאייסיקיו שלי למטה , אם תרצה צור קשר.

Preflight Forums Administrator

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.