53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תרחיש שני עם VIF והקהילה הרוסית, יום שבת 06.05.02, 20:30!
דיון

תרחיש שני עם VIF והקהילה הרוסית, יום שבת 06.05.02, 20:30!

6 הודעות 1,975 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
קודם כל, נא לדאוג שאתם מיודעים לגבי שיטת הפעולה בהרמת 3-4 טייסות לאוויר, בקישור הבא: http://www.preflight.us/HE/ftopict-1502.html

השבוע, כמו בשבוע שעבר, יתקיים תרחיש בשרת של V.I.F , לא ב VPN !!!

כתובת IP של השרת:
212.199.163.201:21001


הקשר יתבצע בשרת TEAMSPEAK של Trigger , לא ב VPN !!!

כתובת IP של השרת TS:
ts.sam-hosting.co.il:6666


לצערנו, עדיין יש בעיות עם ההתארגנויות מול הקהילה של VIF והטסיות הרוסיות ולכן התדריך עדיין לא ברמה שהתרגלתם אליה.


המפה תהיה זהה לפעם הקודמת אבל הפעם בשנת 1941.

תצ"א ומפות:










אנחנו מתחילים את התרחיש בתור גרמנים, ולאחר הנצחון, הצדדים מתחלפים, והטייסת הרוסית תשחק את הצד הגרמני, ואנחנו נשחק בצד של הרוסים.


נתוני ריאליזם ואייקונים של השרת:
נקודה = 16 ק"מ
טווח = אין
סוג = 3 ק"מ
צבע = אין
שם הטייס = אין !
מס' טקטי = 0.6 ק"מ, ורק למטוסים ידידותיים !
פדלוק = אין !
קוקפיט = סגור
מבט חיצוני = סגור
אייקונים של מפה = רק עצמי
speedbar = סגור !!! (נותן רק אזימוט מצפן)

מידע כללי:
המשימה מורכבת מהתקפה של הצד הגרמני (כחול) והגנה של הצד הרוסי (אדום), באזור Crimea בתחילת המלחמה. המטוסים שעומדים לרשות הצדדים הם מתחילת המלחמה, שנת 1940-41.

מצבת מטוסים לגרמנים:
Bf 109E-4 Emil (גם הגרסה שיכול לשאת פצצות, מותר ואף יהיה רצוי)
Ju87-B2 Stuka (הגרסה הכי מוקדמת)

מצבת מטוסים לרוסים:
Mig-3 (הגרסה הכי מוקדמת)
I-16 "אישקה"
I-153 "צ'ייקה"

מגבלה כללית: 25 טייסים, 50 מטוסים (יכול להיות שאני טועה כאן, נוודא לקראת התרחיש).
אין מגבלה ספציפית למטוסים.


תנאים:
שעה- 08:00 בבוקר
מיקום השמש: מזרח כללי, זוית הגבהה של כ-45 מעלות מעל האופק, חשוב לזכור !!!
עננות בינונית בגובה 1,500 מטרים
רוחות: אין משבים
ראות: ללא הגבלה


מטרות:
מטרה מס'1: 4 אוניות משא + 2 משחתות ליווי באזור AV7kp5 (נ"מ פעיל ממשחתות הליווי)
מטרה מס' 2: חניון רק"מ גדודי + 2 אוניות משא תחת חיפוי מס' סוללות נ"מ, בנמל של Kerch באזור BB12kp3


לו"ז יום שבת:
20:30 הגעה, תדריכים, התארגנות
21:00 שחרור בלמים והמראה !!!


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#2 · לפני 20 שנים
שיהיה לנו בהצלחה!
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">
#3 · לפני 20 שנים





מסקנות:

1. המיג 3 מהיר בכ-20 קמ"ש מה 109E4 עד גובה 5 ק"מ.

2. המיג 3 נוסק מעט יותר טוב מה109E4 עד גובה 3 ק"מ.

3. מגובה 5 ק"מ ומעלה למיג יש עדיפות מובהקת, אין להתעסק איתם שם בכל מקרה.

4. ה-109E4 פונה יותר טוב מהמיג 3 במהירויות שמתחת ל 320 קמ"ש.

5. במצב של אנרגיה שווה, יש לפנות איתו אגרסיבית, עם שימוש במדפים במצב combat ואפילו במצב take-off במידת הצורך.


VIFF
its not a bug, its a design feature
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#4 · לפני 20 שנים





מסקנות:

1. ה109E4 עדיף על האישקה ברוב תחומי הטיסה למעט טיפוס בגובה נמוך, ופניה.
2. לא פונים נגד המטוסים האלה !
3. לא פונים נגד המטוסים האלה !
4. לא פונים נגד המטוסים האלה !


VIFF
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
אוף...באסה שאני לא יוכל להשתתף.
הצעה אישית שלי למי שנלחם מול ה I-16 : השיטה הכי טובה היא פשוט לטפס כמה שיותר גבוה ולעשות zoom n boom , בשום מצב (כמו ש viff אמר) לא לפנות נגדם, לא להאט, לא לאבד יתרון הגובה.
אם אתם בגובה סביר וה I-16 יושב לכם על הזנב- פשוט מצערת למקסימום ותצללו...תאבדו אותו תוך כמה שניות, ואז להתחיל בטיפוס עדין חזרה למעלה.

מול המיג-3 יהיה קרב קשה יותר... צריך לדעתי להסתמך על עבודת צוות (ותיקי IDF זוכרים בוודאי קרב ביאק-3 מול me-262 שהיה צמוד מאוד רק בזכות עבודת צוות טובה שלנו), ולהסתמך עך one shot-one kill בעזרת התותחים של המסרשמיט.

בהצלחה!
#6 · לפני 20 שנים
המסקנה שלי מכל זה הם כלדמן:
1. עבודת צוות - בעיקר ב- 109 - מאוד חשובה - אחרת אין איך לדעת שיש לך משהו על הזנב או מתי כדאי לחזור ולרדת על אויב.
2. מטוס 109 פגוע - צא מהקרב - לא תוכל להלחם אם I-16 או MIG-3 תקינים במצב כזה.
3. מהירות הפניה המקסימלית היא כ- 280 קמ"ש, מול MIG-3 שמהירות הפניה המקסימלית שלו היא כ- 350 קמ"ש. ככה שאם הMIG-3 נכנס עליך מהר צפה שהוא יפנה ויפנה חזק (יותר ממך באותה מהירות) , אולם ככל שהקרב נמשך (והמהירות יורדת) הסיכוי לקחת אותו בפניה עולה.
מול I-16 המצב שונה שבהם מהירות הפניה האופטימלית זהה - אבל כמו שאמרנו - -לא פונים איתם.
כמו כן במהירות הפניה במקסימלית יש ל I-16 יתרון קטן בטיפוס. אז נא לשים לב שצירך ליצבור מהחרות לפני משטפסים מעליהם אחרת צפויה לך הפתעה לא נעימה ...
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.