57 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס יש לי בעיה בפלאקון אלייד פורס
דיון

יש לי בעיה בפלאקון אלייד פורס

5 הודעות 1,820 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
תיראו לאחרונה השגתי את המשחק (הודות לרונן) ,התקנתי אותו והכל אבל בדיוק שהסרט של המשחק נגמר ...הוא יוצא לי ורושם שפלאקון AF נתקל בבעיה ולעליו להיסגר ושאר הירקות ...האם למישהו יש פיתרון לבעיה?


#3 · לפני 20 שנים
תעביר את כל מה שיש בדיסק לתיקיה מסוימת במחשב שתפתח ותנסה משם...

Preflight Forums Administrator
#5 · לפני 20 שנים
אז אחי אין מה לעשות הדבר היחיד שתוכל לעשות הוא להוריד אותו מהמדף.
וכנס לאי סי קיו אולי יש לי משהו שיעזור לך....
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.