#1
·
לפני 20 שנים
תיראו לאחרונה השגתי את המשחק (הודות לרונן) ,התקנתי אותו והכל אבל בדיוק שהסרט של המשחק נגמר ...הוא יוצא לי ורושם שפלאקון AF נתקל בבעיה ולעליו להיסגר ושאר הירקות ...האם למישהו יש פיתרון לבעיה? ❓


