121 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 110 מחפשים טייסים
דיון

110 מחפשים טייסים

14 הודעות 2,341 צפיות לפני 16 שנים
#1 · לפני 16 שנים
מי טס בפאלקון ורוצה להצטרף ?
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#3 · לפני 16 שנים
barakjanah, צור עימי קשר במייל או במסן :
מסן- tank2004@hotmail.co.il
מייל- cojocaru.yaniv@gmail.com
יניב קוזוקרו
cojocaru.yaniv@gmail.com
#4 · לפני 16 שנים
barakjanah, בדוק בהודעות הפרטיות שלך כאן בפורום. תודה.
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#5 · לפני 16 שנים
אני גם אבל אני לא יודע איך מורידים פאלקון.
#7 · לפני 16 שנים
חרשתי, חרשתי חרשתי חרשתי, מאיאלת ועד דן, חרשתי חרשתי חרשתי חרשתי מבאג ועד טויז אר אס, ואת הפזמון אתם יודעים חרשתי חרשתי חרשתי חרשתי.

בקיצור, אין🙁 😢
#8 · לפני 16 שנים
אם אין- אז אין... אולי תמצא סימולטור נחמד אחר.
לא נורא, לא תמיד מוצאים את מה שמחפשים
#9 · לפני 16 שנים
כמו שנאמר מספר פעמים פה, F4 ניתן למצוא כיום רק דרך EBAY. אם תפעיל קצת תושייה תוכל למצוא אותו בדרכים אחרות אבל אין לדבר על הורדות בלתי חוקיות בפורום הזה.

בהצלחה ! מה שכן אני ממליץ לך להתחיל בקטן FALCON4 עם הרחבותיו הוא סימולטור נורא מסובך וקשה למתחילים, המלצה שלי תתחיל במשהו יותר פשוט, LOMAC יכול להיות בחירה מעניינת כנ"ל IL2 .כך תוכל לקבל מושג על טיסה ואחר כך להמשיך לפאלקון. שוב זו רק המלצה שלי
RifleFighter
רמי וייברמן

#10 · לפני 16 שנים
אז מה אני אמור לעשות?
מישהו מצוות ניהול אישי יכול לפצל את הפורום הזה?
#12 · לפני 16 שנים
מה זאת אומרת אין מה לעשות?
אני רוצה פאלקון!
#13 · לפני 16 שנים
כבר ענו לך:
RF כתב/ה:כמו שנאמר מספר פעמים פה, F4 ניתן למצוא כיום רק דרך EBAY.

זה מה יש. הסימולטור ישן.

עמית, מכיוון שאני מודע לגילך אני עושה לך כאן לא מעט "הנחות", והרי ברור שהתגובות שלך בהתאם לגיל ואופי-לא רואים?. אבל אם אתה רוצה להמשיך להיות חלק מהפורום הזה ושיתייחסו אליך ברצינות אני מציע שתשקול טוב יותר תגובות לפני שאתה מפרסם אותן.
לפחות נסה להתנהג מבוגר יותר. זה לא יזיק 😉

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#14 · לפני 16 שנים

אני רוצה פאלקון!

ואני רוצה LOGITECH G940 FLIGHT SYSTEM וגם TRACKIR. אבל אני מקבל את זה? לא. אני חוסך לזה. אני עובד בשביל זה. אתה לא רואה אותי מתבכיין.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.