פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
114
חברים מחוברים
47
28
25
.
1
[
a
a
A
A
b
B
c
C
D
D
d
+90
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
barakjanah
b
barakjanah
62
פוסטים
חבר/ה מ-11/2008
ביקור אחרון לפני 16 שנים
תמונות שהעלה לגלריה
2
a
ווינגס אובר ישראל
c
ווינגס אובר ישראל
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
מועדון הטייסים · לפני 16 שנים
לא יהיה יותר ברור מזה
בקיצור מוות לערבים! עושים רק בלגן במדינה !
פאלקון 4.0 · לפני 16 שנים
110 מחפשים טייסים
אני
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
zooz control
כן אם אתה רוצה לפנות את צריך להזיז את האייפון ואבל לירות או לעצור זה בכפתורים אחלה דבר !! אבל עדיף סטיק למחשב
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
zooz control
חברה איזה נדיר אפשר ל עשות את האייפון או אייפוד טאץ ל גויסטיק קוראים לתוכנה zooz control חפשו בyoutube תראו מזה
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
בסדר רק שאלתי, יש איזה שהוא מדריך?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
איך אני יורה במטוס או בבניין?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
אין לי גויסטיק אבל אני משחק דרך האייפון zooz control והשאלה שלי היא איך אני מטירט על מטוס או על בניין ולמה שאני במטוס עולה למעלה או למטה זה ממש איטי וזה לא עול
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
בעיה מסך שחור
תודה
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
בעיה מסך שחור
שלום היום אני התקנתי את המשחק Falcon 4.0 Allied Force ויש לי בעיה מתי שאני מפעיל את המשחק יש לי מסך שחור ויש לי ווינדוס ויסטה ונראה לי זה מזה אז בבקשה אם מ
DCS World · לפני 17 שנים
עזרה
לא משנה הצלחתי בסוף בכול זאת תודה InferNal