114 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים barakjanah
b

barakjanah

62פוסטים חבר/ה מ-11/2008 ביקור אחרון לפני 16 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
מועדון הטייסים · לפני 16 שנים
לא יהיה יותר ברור מזה
בקיצור מוות לערבים! עושים רק בלגן במדינה !
פאלקון 4.0 · לפני 16 שנים
110 מחפשים טייסים
אני
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
zooz control
כן אם אתה רוצה לפנות את צריך להזיז את האייפון ואבל לירות או לעצור זה בכפתורים אחלה דבר !! אבל עדיף סטיק למחשב
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
zooz control
חברה איזה נדיר אפשר ל עשות את האייפון או אייפוד טאץ ל גויסטיק קוראים לתוכנה zooz control חפשו בyoutube תראו מזה
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
בסדר רק שאלתי, יש איזה שהוא מדריך?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
איך אני יורה במטוס או בבניין?
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
חדש במשחק
אין לי גויסטיק אבל אני משחק דרך האייפון zooz control והשאלה שלי היא איך אני מטירט על מטוס או על בניין ולמה שאני במטוס עולה למעלה או למטה זה ממש איטי וזה לא עול
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
בעיה מסך שחור
תודה
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
בעיה מסך שחור
שלום היום אני התקנתי את המשחק Falcon 4.0 Allied Force ויש לי בעיה מתי שאני מפעיל את המשחק יש לי מסך שחור ויש לי ווינדוס ויסטה ונראה לי זה מזה אז בבקשה אם מ
DCS World · לפני 17 שנים
עזרה
לא משנה הצלחתי בסוף בכול זאת תודה InferNal