51 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 אזהרה בנושא קניית הפאטצ' 4.05 ברשת
דיון

אזהרה בנושא קניית הפאטצ' 4.05 ברשת

8 הודעות 2,209 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
חברים, שימו לב:

כרגע, כדי להשיג את הפאטצ' האחרון של המשחק, צריך לקנות אותו להורדה בחנות של UBI בכתובת www.ubi.com/uk ולקנות אותו דרך הקישור של Shopping . נרשמים לאתר, בודקים שהכתובת דוא"ל שנתתם נכונה ותקינה, לוחצים על קנייה של המוצר (Pe-2), נותנים פרטי כרטיס אשראי, ומקבלים קבלה עם מס' KEY להפעלה (עם העתק שנשלח לכתובת דוא"ל שנתתם בהרשמה לאתר), וקישור להורדה של המשחק.

עד כאן הכל בסדר, אלא שמרגע הלחיצה על "הורד עכשיו" החברה ב UBI התבזו בהתנהגות לא ראויה.

לחיצה על הקישור להורדה של הפאטצ' של Pe-2 לא מוריד את הפאטצ' אלא תוכנה אחרת לגמרי. לתוכנה הזאת קוראים BoontyBox.exe שאמורה להיות סוג של Download Manager שבעזרתו תורידו ותעשו verification עם ה key שקיבלתם לפאטצ' החדש.

התחלתם להתעצבן ?
חכו, זה עוד לא הכל, תמשיכו לקרוא:

התוכנה הזאת פולשנית ברמות שלא תיאמן. איך שסיימה להתקין את עצמה (וזאת בכלל בלי לשאול אותי איפה אני רוצה שהיא תותקן, היא התחילה לסרוק את המחשב שלי, ואספה עלי נותנים לגבי כל המשחקים שיש לי מותקנים על המחשב (אפילו בדקה את solitaire.exe חחח) וכל מיני נתונים אחרים.

רק לאחר שסיימה לאסוף עלי נתונים, (וכנראה גם שלחה אותם ל UBI תוך כדי) היא הפתחה חלון והתחילה להוריד את הפאטצ' של המשחק. ההורדה הייתה איטית, אבל לא נורא, תוך 45 דקות זה הוריד לי את כל הפאטצ' בגודל של 162 מגה במהירות ממוצעת של 50kb לשניה.

עכשיו הם הביאו לי את הסעיף בפעם השלישית: ברגע שהוא מסיים את ההורדה, הוא מתקין את הפאטצ' באופן אוטומאטי בלי לשאול אותי איפה לשים, ולשאול ואולי אני רוצה לשמור גיבוי ! החבורות ניאנדרטלים הצרפתים האלה בUBI התקינו לי את הפאטצ' בברירת מחדל של כונן C כאשר המשחק בכלל מותקן לי בכונן D !!!!!!!! לעזאזל איתם....

טוב, הייתי מספיק מהיר לעשות copy-paste של הקובץ מהתיקייה של ההורדות, ועשיתי את ההתקנה עוד פעם למקום הנכון, הקלקטי על הקיצור, עשיתי את תהליך ה verification עם ה key שקיבלתי , והמשחק עבד. כרגיל לאחר התקנה חדשה, סגרתי הכל עשיתי restart למחשב. כשעלה המחשב חזרה, קיבלתי את הסעיף בפעם הרביעית !!!!!

התוכנה הזאת Boontybox עדיין שם, עדיין אוספת עלי מידע, והפכה לחלק מה startup שלי בתוך המערכת הפעלה !!!!!!! לאחר שהרבצתי כמה קללות עסיסיות, עשיתי לה uninstall דרך ה control panel ועשיתי עוד פעם restart למחשב. בבדיקה ראשונית נראה שהתוכנה באמת הועפה, אבל לאחר בדיקה מדוקדקת יותר קיבלתי את הסעיף לוריד של המצח בפעם החמישית !!!!!!

התוכנה אמנם כבר לא קיימת, אבל בבדיקה של msconfig היא עדיין קיימת כ service ובבדיקה של ה regedit היא מופיעה לפחות ב16 רשומות נפרדות בתוך ה registry וזאת עוד לאחר הסרה !!!!

לסיכום אנשים, פשוט בושה וחרפה....
איך אולג וחברת Maddox Games היו יכולים להסכים ללחוץ ידיים עם חבורת הנוכלים - גנבים - פורצים - צרפתים - צפרדעים בחברת UBI , שבמקום לתת לנו את הפאטצ' נטו בלי התחכמויות, מנצלת את ההזדמנות לבצע לחדירה פולשנית אך תוך המחשבים שלנו, ולהתקין שם תוכנות ריגול שאנחנו לא צריכים, ומעולם לא ביקשנו מהם !!!!

אם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיף לשלם ישירות לחשבון בנק של אולג במקום לעבור דרך הנוכלים- גנבי דעת ומידע של UBI כדי לקבל את המשחקים שלו.

פשוט בושה וחרפה !

VIFF
its not a bug, its a design feature
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 20 שנים
תודה רבה על האזהרה אלון,למרות שאני אישית לא תיכננתי לקנות אותו.
#4 · לפני 20 שנים
שלום חברה

מצורף קישור להתקנה נכונה של התוסף המדובר:
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/23110283/m/9691071834
לאחר הסרת ה-boontybox מומלץ להפעיל נקוי רג'יסטרי כמו עם התוכנה החינמית ccleaner
שאותה ניתן למצוא בחיפוש פשוט ב-ynet או ברשת.
מאחר והיו לי בעיות אך ראיתי שהזמנתי בוטלה,הזמנתי מחדש והתקנתי בלי ההדרכה אלא העתקתי את התוסף הפתוח לתיקיית המשחק והכל בסדר.
שרת מצויין בשם winds of war כבר מריץ 4.05.
המטוסים עצמם נחמדים להטסה ואולג גם פרסם הדרכה למטוס כולל ntrk file.
יש גם כוונת הפצצה למטוס הקטן יחסית הזה 🙄

בגלל התנהלות ubisoft אסתפק בתרועה צנועה משהו להיום
🙂 gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#5 · לפני 20 שנים
קאקות. פשוט יצאו קאקות. הם מה זה דפקו לאולג ת'שם, והוא בכלל לא היה בעניין.
שימו לב לתגובות שלו ושל לותייר. אתמול ישבתי לקרוא בפורומים עד 2 בבוקר.

בקיצור כדאי מאוד לקרוא את כל ההמלצות של ה"מבינים" לגבי איך לא לעשות את ההתקנה באופן האוטומטי של next, next, next אלא לשים לב לכל שלב. למשל הכי כדאי לגבות קודם את ה 4.04 למקום בטוח, מאוד כדאי לבטל את ההתקנה האוטומטית ומחיקת ה DL בסוף ההתקנה, כי אז אתה נשאר בלי הקובץ המקורי של ה160 מגה, והכי כדאי להוריד ביסודיות את החתיכת ח** הזאת.
אני למשל הורדתי את הקובץ וצרבתי אותו ל CD יחד עם קובץ טקסט של קוד הפתיחה, ביטלתי את התקנת ה boonty ורק אז המשכתי הלאה בהתקנות.

עוד כדאי לשים לב לעובדה שהקובץ li2fb.exe שנמצא בתיקיית ההתקנה החדשה הוא לא האמיתי כי הוא בגודל 1.3 מגה וכל תפקידו הוא לוודא שתמיד ה service של ה boontycrap יחזור לחיים איכשהו. ניתן לקחת את המקורי מספריית הגיבוי של 4.04 שהוא בגודל 11K בסך הכל, ואז אתה מסודר.
#6 · לפני 20 שנים
Mike_69th כתב/ה:UBI פישלו שוב...
כמה מפתיע 😱

מה מיוחד כל כך בעדכון הזה שהם מוכרים אותו?


הקו ב-IL2 בין עדכון (פאץ'😉 לתוסף, Add-On, הוא מאוד מטושטש.
לפני כמה חודשים קיבלנו פאץ' ענק ששיפר את ה-FM וכלל אפילו כמה מטוסים וכמה מפות (שטחים). עכשיו אנחנו מקבלים תוסף בתשלום שכולל כמה מטוסים, כמה קמפיינים, הרבה משימות וסקינים. הגודל (משקל) שלו לא שונה בהרבה מהפאץ' הגדול שהזכרתי קודם. עד הסתיו צפויים להיות עוד שניים בסדר גודל כזה. אני עוד לא מצאתי את העיקרון שמנחה את אולג בתכנון של כל הפאצ'יאדה הזאת, אבל מה שחשוב זה שיש הרבה ממנה והסימ' כל הזמן משתפר.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#8 · לפני 20 שנים
כן וחוגג על הכיס שלנו על הדרך ...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.