64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 דווח משדה הקרב: התרעת מודיעין דחופה
דיון

דווח משדה הקרב: התרעת מודיעין דחופה

13 הודעות 2,229 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים


מאת: מפקדת חיל האוויר האמריקאי ה-8, מחלקת מודיעין אוויר

אל: מפקדת הפיקוד הימי הבריטי, מבצעי הים הצפוני

הנדון: התרעת מודיעין דחופה


שלום לכולם,

אנו מצרפים בזאת תמונות של מטוס מאד מוזר שלאחרונה החל להיות נצפה לעיתים קרובות במבצעי הפצצה של טייסות מפציצי הB-17 של חיל האוויר ה-8, USAAF מעל אזור צפון גרמניה, הארצות הסקנדינביות, והים הצפוני. מדובר במטוס מאד מוזר, עם כנפיים משוכות לאחור בזוית של כ 35 מעלות, ובעל שני מנועים (אחד על כל כנף), שלא משתמשים בפרופלור כדי לייצר את כח ההנעה של המטוס קדימה.



מדווח טייסינו עולה שהמטוס הזה מהיר ביותר, להערכתנו מדובר במטוס שמסוגל לשייט במהירות קבועה של מעל 600 קמ"ש. רוב התמונות כאן הם ממצלמות הירי של מטוסי ליווי מסוג מוסטאנג, אשר ניסו כמה וכמה פעמים לפתח מרדף אחרי המטוסים המוזרים הללו. טייסי המוסטאנגים מדווחים שלמטוס הזה יש יתרון שלפחות 200 קמ"ש מעל המהירות המקסימלית שלהם, וכל נסיון למרדף הסתיים כשהמטוס המוזר הזה פותח פער מרחק גדול ולבסוף נעלם.



נכון להיום אין לנו עדיין אינפורמציה לגבי מקור המטוסים, היצרן, מערכת ההנעה, ומיקום שדה התעופה שמטוסים אלו פועלים ממנו.

לידיעת הימאים וטייסים של כח המשימה הימי הבריטי אשר בים הצפוני העוסקים במשימות חיפוי על נסיגת נושאות המטוסים HMS Furious & HMS Formidable:
חשוב לפקוח עיניים בגזרה, ולהיות עירניים להופעת מטוס זה, לצלם אותו בכל הזדמנות, ולגלות איזה מערכות נשק קיימות על המטוס (אם בכלל).




צילום זה נעשה ע"י אחד המקלענים של B-17, אשר המטוס המוזר הזה חלף אותו Head-On קרוב מאד.

משרד ההגנה האווירי שם פרס של $1,000 לטייס הראשון של בעלות הברית שיצליח להפיל את אחד ממטוסי הפלא הללו.

בברכה,
מחלקת מודיעין, 8th USAAF
its not a bug, its a design feature
#3 · לפני 20 שנים
כן, משתדלים להכין אחד לכל יום חמישי...

התרחיש של השבוע הוא המשך של סיפור הקרב של שבוע שעבר.

נושאות המטוסים הבריטיות נסוגות לאחר הנסיון הכושל להטביע את הטירפיץ.
חיל האוויר הגרמני מחפש אותם בנרות, מעוניין להחזיר להם מנה טובה והגונה לאחר הנזק הנוראי שעשו הפצצות הבריטיות לטירפיץ, ולגינה של פרחי הגלדיולות של הרס"ר בסיס מהמזח...

על הטירפיץ אפשר אולי לסלוח, אבל על הגלדיולות ?
!!!NEVER

בריטים, היכונו למכה קשה וצורבת על הנושאות שלכם, אני בזאת מכריז על התרחיש הבא:

!!!!!!!!Das Boot 2 : The Luftwaffe Strikes Back
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
דן לידיעתך, המטוס הזה היה בגדר תעלומה עד סוף המלחמה, למרות שלבריטים ולאמריקאים היו פיתוחים משלהם למטוסי סילון, עוד מלפני המלחמה...
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 20 שנים
בגדר תעלומה? מה הם חשבו שהניע אותו - קריפטונייט? אם אין לזה פרופלור, זה טס מאוד מהר, זה עושה קול שריקה אופייני, וואו, והוא אפילו דומה למטאור שלנו, זה בטוח מטוס מסתורי שאין לנו שום מושג מה מניע אותו, נכון? 💡

קשה לי להאמין שהיה קשה לבעלות הברית להבין בדיוק למה וכמה. Common sense. אלא אם כן יש איזה מקור שמוכיח אחרת?


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#7 · לפני 20 שנים
תעלומה בעיקר בשני מובנים:

1. הביצועים - לא היה ידוע מה היה גבול מעטפת הטיסה (יכולות גובה ומהירות מקסימליים)
2. פיתוח - לא היה להם מושג ביתרונות של כנף משוכה, ובכלל איך להנדס מטוס כזה.

מס'2 לקח להם הכי הרבה זמן ללמוד, למעשה המטוס קרב סילוני מבצעי אמריקאי הראשון עם כנף משוכה היה ה F-86 Sabre של שנות החמישים, כמעט עשור אחרי!



VIFF
its not a bug, its a design feature
#8 · לפני 20 שנים
אוקיי, זה נשמע כמו שיר אחר לגמרי 😉

כשאני רואה דברים כמו "המטוס הזה היה תעלומה!!!", "המטוס הזה היה הכי טוב!!!" ו"המטוס הזה היה חסר תועלת!!!", עולה לי הדם לראש.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#10 · לפני 20 שנים
ואואו נשמע טוב אבל רגע אם יש תרחיש בנושא אחר שבוע הבא אז מה זה קשור?

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#11 · לפני 20 שנים
יאייי.....האייסים של הכחולים יפילו עם 262 את הספיטים והטמפסט שלכם 😎
#12 · לפני 20 שנים
Viff כתב/ה: "משרד ההגנה האווירי שם פרס של $1,000 לטייס הראשון של בעלות הברית שיצליח להפיל את אחד ממטוסי הפלא הללו."



אז איפה אמרתם הכסף מחכה לי ?? 😄 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.