#1
·
לפני 16 שנים
כותרת.
כי יש לי את המשחק (מקורי לחלוטין - הדיסק האדום + הדיסק הכחול).
רק שיש לי ויסטה ואני כלכך רוצה לשחק במשחק הזה.
כי יש לי את המשחק (מקורי לחלוטין - הדיסק האדום + הדיסק הכחול).
רק שיש לי ויסטה ואני כלכך רוצה לשחק במשחק הזה.