פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
62
חברים מחוברים
24
31
7
"
[
a
a
A
A
A
b
B
B
B
C
d
D
+38
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
jtannous
j
jtannous
6
פוסטים
חבר/ה מ-05/2008
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
6 פוסטים
משחקים / נוסטלגיה · לפני 16 שנים
יש איזשהי דרך להריץ את כוכב כחול על וויסטה?
אני לא רוצה לנסות גם את ה VURTUAL PC, אמרתי אם יש דרך להפעיל את המשחק דרך ווינדוס VISTA לא דקך מערכת הפעלה אחרת.
משחקים / נוסטלגיה · לפני 16 שנים
יש איזשהי דרך להריץ את כוכב כחול על וויסטה?
יש איזשהיא דרך בלי להתקין מערכת הפעלה שונה?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 16 שנים
יש איזשהי דרך להריץ את כוכב כחול על וויסטה?
כותרת (ד"א, ניסיתי לעשות להריץ את זה על מצב XP ועל WIN 9X ולא עזר)
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
קניית פאלקון
אתה לא יודע שווינדוס וויסטה אחרי כמה השיפורים (SP1+SP2) היא עולם אחר לגמרי. אני די גדול מחשבים (ויש לי אתר מחשבין : OC-GURU.CO.IL) אז תאמין לי שאני יודע על מה א
פאלקון אלייד פורס · לפני 16 שנים
קניית פאלקון
זה יעבוד על ויסטה?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 16 שנים
מאיפה אני יכול להשיג את הפאטץ' 9.4 לUSAF?
כותרת. כי יש לי את המשחק (מקורי לחלוטין - הדיסק האדום + הדיסק הכחול). רק שיש לי ויסטה ואני כלכך רוצה לשחק במשחק הזה.