הקפצה רצינית 😳
עברתי 😛 אני בגיבוש 166 כנראה 'נשלח לך כבר זימון לגיבוש' אמרו לי שיצאתי משמה.
ואם מישהו מבין קצת איך רקורד צבאי [של משפט עם תוצאה לא טובה] יכל להשפיע בקשר לזה, אשמח לדעת.
יפה! בהצלחה לך ומי יודע, אולי תהיה טייס!
RoiTwik כתב/ה:הקפצה רצינית 😳
עברתי 😛 אני בגיבוש 166 כנראה 'נשלח לך כבר זימון לגיבוש' אמרו לי שיצאתי משמה.
ואם מישהו מבין קצת איך רקורד צבאי [של משפט עם תוצאה לא טובה] יכל להשפיע בקשר לזה, אשמח לדעת.
כל עוד זו לא עבירה משמעותית ו/או לא ניסית לטייח את העניין או להסתיר את זה - זה לא אמור להשפיע.
סה"כ אמינות זה די ערך עליון עבור צ"א. (בכלל עבור קצינים).
ומי לא נשפט על איחור להשד יודע איפה או על חוסר בפק"ל כלשהו ומצא את עצמו בריתוק?
🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
חחחח הלוואי זה היה כזה דבר, היתה שבירת שמירה, בלילה שכולם שברו בו שמירה, אני אחד מהם וקיבלתי 10 יום כלא [שמירת מגורים,לא גבול או משהו כזה, הבעיה זה שהיתה שמה כנה של נשקים, ובשמירה שלי נגנבו 2, קצינים גנבו, ואני בקורס אז המשמעת הורגת, היום מישהו קיבל 9 שעות ביציאה שזה נהיה יום ביציאה בגלל סיבוב של קובע] יכלתי להגיד שהלכתי לשרותים או משהו כזה לרגע, אבל הודתי בהכל ויצאתי ישר עם עצמי, כמה זה ישפיע מ 1-10??..
עשית טעות, הודת בה ושילמת עליה, לדעתי זה ישפיע פחות ממה שאתה חושב..
אבל לא תדע עד שתגיע לשם
🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
חחח תכלס..
אחותי היתה לפני 3 שנים +- הקמבצית של חצירים.. אמרתי לה שתעשה כמה טלפונים לאנשים חשובים שמה, עשתה, ואף אחד לא מבטיח שזה לא ישפיע בכלל, אבל אמרו שרוב הסיכויים שלא, וגם אם כן אז ממש קצת, נקווה שזה באמת ככה..
יאללה יא צעיר, אולי נעשה לך את החניכה של הכותפות עוד שנה 🙂
RoiTwik, חח..סורי אם זה לא מתאים כל כך אבל אתה זה שעזרתי לו עם הסינרים בfsx בטימספיק של vfs?..חחח
😄
אלעד|טייסת 135 הוירטואלית | יוצר צביעות לFSX/9
צרו איתי קשר - מוכן תמיד לעזור..🙂
מממ לא זוכר שהתעסקתי אף פעם עם הסינרים שמה, או ב VFS אבל התעסקתי שמה בעיקר בלהוסיף מטוסים ומישהו כן עזר לי, אז לא חושב, אבל יש מצב 😳
מממ לא זוכר שהתעסקתי אף פעם עם הסינרים שמה, או ב VFS אבל התעסקתי שמה בעיקר בלהוסיף מטוסים ומישהו כן עזר לי, אז לא חושב, אבל יש מצב
חחח..סבבה..
😄
אלעד|טייסת 135 הוירטואלית | יוצר צביעות לFSX/9
צרו איתי קשר - מוכן תמיד לעזור..🙂
טוב עוד מישהו מיועד לגיבוש הקרוב?? 🙂
ד'א, הנדסה עושים לי את המוות כדי שאני לא אצא...
הי~ קודם כל מזל טווב!!!!! 😄
ראיתי שרשמת שאתה יוצא לגיבוש 166... (ב21.3.2010?) 🙂
אני הייתי מועמדת לגיבוש הנוכחי ובגלל בעיה כמו שהייתה לך נפלתי בירפא ב'.
הם טוענים שיש לי ראיה 6/6 עם חצי צילנדר בכל עין וכנראה שיש לי בעיית מיקוד ראיה... 😱
בכל אופן הרופא עיניים בירפ"א ביקש ממני לחזור לשם עוד חודשיים אחרי שאני מרכיבה משקפיים (שדרך אגב אף רופא עיניים לא מוכן לאשר לי את השטות הזאת..)
קיצר רציתי לשאול איך עברת את הבדיקת ראיה? הלכת לשם לבדיקה חוזרת? או רק שלחת ערעור? מה כתבת בערעור? יש לך אולי איזה שהן פתרונות לבעיית המיקוד? אשמח לתשובה!!
ובהצלחה ענקית בגיבוש!!!!!!!!!!!! 😉
תודה 🙂 וכן, בתאריכים האילה.
וגם לי היתה אותה בעיה כמו שלך אם קראת את הדיון הזה [אם אפשר לקרוא לזה ככה]
גם לי היתה בעיה להוצית את המשקפיים, אמרו לי שממש מוזר וכל מיני כאילה בקשר למס' שלהם, אבל בסוף הוצאתי ובזכות זה עברתי. לך על זה רציני אם זה חשוב לך, יעשו לך קצת בעיות, אבבל אפשרי בהחלט.
בהצלחה 😉