50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים קנה ומכור TRACKIR 5
דיון

TRACKIR 5

25 הודעות 6,095 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
הקליפס שמתלבש על הכובע הופעל כבר ב TIR3
ה CLIPPRO הוא תוספת להקלה בהפעלת הTIR אך אינו חובה.
אפשר להוריד את התוכנה של ה TIR5 מהאתר אך נדמה לי שהתוכנה לא תביא כל תועלת למשתמשי TIR4.
#2 · לפני 17 שנים
רמי וייברמן
האם סיימת את הבחינות ???
אני שומר עבורך TIR4
בברכה
אבנר סבוראי
#3 · לפני 17 שנים
אבסב,
האם ניתן לסדר TIR4 שנשבר מהדורגלים שלו (בציר)?
#4 · לפני 17 שנים
לצערי, לא ניתן להחליף את הדורגל, אבל יש כל מיני פתרונות (בעזרת וולקרו.)
היות ושבר הדורדל היתה אחת מהבעיות הקריטיות, ב TIR5 הוחלף הדורגל במתקן הרבה יותר אמין.
אתה מוזמן להתקשר אלי לטלפון 052-2570163 כדי לנסות לפתור את הבעיה.
בברכה
אבנר סבוראי - אבסב
#7 · לפני 17 שנים
כן ואתה מוזמן להתקשר אלי 052-2570163 כדי לתאם.
לידיעה, כאשר יגמר לי המלאי, אני אזמין מלאי חדש........... 🙂
#8 · לפני 17 שנים
מה זה TRACKIR 5?
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.