53 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס ביס"ט לפלקון AF
דיון

ביס"ט לפלקון AF

11 הודעות 2,180 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
האם יש סיכוי שיתחילו הדרכות לפלקון?
אני באופן אישי מאד מעוניין ללמוד אבל אני נתקל בקשיים ויהיה מאד נחמד אם מישהו ירים את הכפפה ויתחילו שיעורים כמו שיש בביס"טים אחרים..דוגמה טובה היא הביס"ט שעומד לקום לסימ' IL2.

אשמח לתגובות לכאן ולכאן אבל רק שיהיו עניניות ולא ילדותיות

בברכת סופ"ש מבורך

IAF.KINGFISHER
#2 · לפני 20 שנים
Niki26, אני חושב שזה רעיון מצויין, אבל נראה לי כמו פרוייקט כבד מידי, ויחס האנשים שבאמת באמת מבינים הוא קטן באלייד פורס ביחס לכאלה שלא מבינים, ככה שביה"ס נראה לי קצת גדול לעשות

במה שאני *כן* מבין, אני אשמח ללמד אותך ולהדריך אותך אפילו בזמן אמת בטיסת רשת עם מיקרופון, תור איתי קשר בMSN :] ונראה מה אפשר לעשות
#3 · לפני 20 שנים
FlamingEagle כתב/ה:Niki26, אני חושב שזה רעיון מצויין, אבל נראה לי כמו פרוייקט כבד מידי, ויחס האנשים שבאמת באמת מבינים הוא קטן באלייד פורס ביחס לכאלה שלא מבינים, ככה שביה"ס נראה לי קצת גדול לעשות

במה שאני *כן* מבין, אני אשמח ללמד אותך ולהדריך אותך אפילו בזמן אמת בטיסת רשת עם מיקרופון, תור איתי קשר בMSN :] ונראה מה אפשר לעשות


שאני יזכיר לך משהו פלמינג??
manual
הוא יכול לקרוא במנואל כמו שאני קראתי... 😄
#4 · לפני 20 שנים
falcon-f-16c, יש המון הדבל בין לקרוא את הmanual ולא להסתדר,
לבין לא לקרוא מתוך עצלנות :\
#5 · לפני 20 שנים
עזוב אני לא רוצה להתחיל להספים פה... 🤔
אבל אני לא חושב שיכינו הדרכה לפאלקון כשיש לסימולטור קהילה כל כך קטנה...
#6 · לפני 20 שנים
אני מציע שנתאחד ,וכל אחד מאיתנו ייקח פרוייקט הדרכה ,כל אחד בנושא מסויים , [ מהמראה הכי פשוטה על המסלול ועד הפצצה נכונה ב ccrp תוך שימוש נכון ב mfd ו hud simbology ...]ילמד אותו טוב ויעביר שיעור .

לא יהיו קטילות - מי שרוצה להוסיף פשוט יוסיף ויתקן.
אני לדוגמא התחרפנתי לבד מאיזה קטעון שלא הבנתי,שאלתי בפורום וקיבלתי תשובה ושלום על ישראל. 🙄
#7 · לפני 20 שנים
mountain, להעביר שיעור? אתה מתכוון ממש לקבוע נניח טיסת רשת שכולם יהיו על מיקרופון ולהעביר שיעור Live מה שנקרא?
#8 · לפני 20 שנים
קודם כל מזל טוב לרגל הדרגה,אבל אל ,אני מתכוון לקחת את החומר ולפשט אותו לנקודות בעיברית, א,ב,ג,ד,......כדף הוראות פשוט ועניני -יש הרבה שרוצים ללמוד אבל מה לעשות קצת גדול עליהם כל האנגלית הזה,וזה בסדר זה לגיטימי. אני עובד על דוגמה,אני אציג את זה כאן ב af בכותרת חדשה.


#9 · לפני 20 שנים
קודם כל מזל טוב לרגל הדרגה,אבל אל ,אני מתכוון לקחת את החומר ולפשט אותו לנקודות בעיברית, א,ב,ג,ד,......כדף הוראות פשוט ועניני -יש הרבה שרוצים ללמוד אבל מה לעשות קצת גדול עליהם כל האנגלית הזה,וזה בסדר זה לגיטימי. אני עובד על דוגמה,אני אציג את זה כאן ב af בכותרת חדשה.


#10 · לפני 20 שנים
קודם כל מזל טוב לרגל הדרגה,אבל אל ,אני מתכוון לקחת את החומר ולפשט אותו לנקודות בעיברית, א,ב,ג,ד,......כדף הוראות פשוט ועניני -יש הרבה שרוצים ללמוד אבל מה לעשות קצת גדול עליהם כל האנגלית הזה,וזה בסדר זה לגיטימי. אני עובד על דוגמה,אני אציג את זה כאן ב af בכותרת חדשה.


רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.