#1
·
לפני 20 שנים
האם יש סיכוי שיתחילו הדרכות לפלקון?
אני באופן אישי מאד מעוניין ללמוד אבל אני נתקל בקשיים ויהיה מאד נחמד אם מישהו ירים את הכפפה ויתחילו שיעורים כמו שיש בביס"טים אחרים..דוגמה טובה היא הביס"ט שעומד לקום לסימ' IL2.
אשמח לתגובות לכאן ולכאן אבל רק שיהיו עניניות ולא ילדותיות
בברכת סופ"ש מבורך
IAF.KINGFISHER
אני באופן אישי מאד מעוניין ללמוד אבל אני נתקל בקשיים ויהיה מאד נחמד אם מישהו ירים את הכפפה ויתחילו שיעורים כמו שיש בביס"טים אחרים..דוגמה טובה היא הביס"ט שעומד לקום לסימ' IL2.
אשמח לתגובות לכאן ולכאן אבל רק שיהיו עניניות ולא ילדותיות
בברכת סופ"ש מבורך
IAF.KINGFISHER