#1
·
לפני 20 שנים
הבידונים צבועים בחצי העליון שלהם ובחצי התחתון שלהם לא, לפחות זה מה שאני הבנתי מתמונות של הפאנטום....
http://www.iaf.co.il/sip_storage/files/6/23546.jpg
http://www.iaf.co.il/sip_storage/files/1/22671.jpg
http://www.iaf.co.il/sip_storage/files/6/23546.jpg
http://www.iaf.co.il/sip_storage/files/1/22671.jpg