98 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פלייט סימולטור תא נוסעים
דיון

תא נוסעים

8 הודעות 1,732 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
האם יש אפשרות לראות (במטוסים גדולים) את תא הנוסעים?
#2 · לפני 17 שנים
במטוסים הדיפולטיים של הסימולטור, לא. אבל יש מטוסים שאנשים מכינים ועולים כסף שכן אפשר לראות בהם גם את תא הנוסעים.
#6 · לפני 17 שנים
TALL1997 כתב/ה:איך זזים?

יש תוספים מיוחדים לזה כמו Walk and Follow
http://www.dbsim.com/Waf.x/dbs.waf.x.htm
שמאפשרים לך לטייל במטוס ומסביב לו. הטיול בתוך המטוס אפשרי רק אם המטוס מתוכנן לזה וזה בד"כ במטוסים בתשלום.
מולי
#7 · לפני 17 שנים
בעיקרון אפשר לזוז בvc אחורה-ctrl+enter
קדימה-ctrl+backspace
אבל לא תוכל לצאת מהקוקפיט.
בשביל לצאת יש את התוכנה שמולי אמר.
ניר
#8 · לפני 17 שנים
מתי שלוחצים על הקונטרול ואנטר וקונטרול ורווח: זה זום אחורה וקדימה נכון?
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.