89 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים אי אל 2 היכן יש il2 למכירה?
דיון

היכן יש il2 למכירה?

23 הודעות 3,527 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
RF, InferNal, למה חשוב שלא יהיה חבילה מורחבת?
יש ליIL2 1946 ומאחורה כתוב:
'בנוסף:
IL2 Forgotten Baffles'
ושורה מתחת כתוב,
'חבילת ההרחבה The Ace Pacific Fighters'

מה זה אומר? זה החבילת הרחבה שאתם מדברים אליה? מה החסרונות שלה? אני לא יכול לטוס ברשת?
יהונתן חסין.

ב'הפסקת עישון'- כולם מעשנים.
ב'הפסקת אוכל'- כולם אוכלים.
ב'הפסקת שתיה'- כולם שותים.
ב'הפסקת רענון'- כולם מתרעננים.

אחר כך מתפלאים שב'הפסקת אש'- כולם יורים!
#3 · לפני 17 שנים
jonathan כתב/ה:RF, InferNal, למה חשוב שלא יהיה חבילה מורחבת?
יש ליIL2 1946 ומאחורה כתוב:
'בנוסף:
IL2 Forgotten Baffles'
ושורה מתחת כתוב,
'חבילת ההרחבה The Ace Pacific Fighters'

מה זה אומר? זה החבילת הרחבה שאתם מדברים אליה? מה החסרונות שלה? אני לא יכול לטוס ברשת?


לדעתי זה בסדר.
אם כתוב IL2 1946 זה כולל בתוכו את התכנים של Forgotten Battles, וגם את התכנים של Pacific Fighters וזו תוכנה אחת.

בכל מקרה תתיחס לתמונה של הכותר, אם היא נראית כמו בתמונה הזאת אז זה הכותר הנכון:



אחרי שתתקין את הכותר 1946 צריך לעדכן אותו לגירסה 4.08 ע"י הורדת הפאטץ':
ftp://patches.ubi.com/il2_1946/il2_1946_408m.exe

אחרי זה אתה יכול להתחיל להתקין Mods להנאתך.
יש את אתר ALL AIRCRAFT ARCADE שמרכז את המודים הכלליים.

כרגע הקהילה משתמשת במוד של AWI עם הקהילה האיטלקית בקמפיין החדש.
הוראות התקנה של המוד לקמפיין בלינק הזה:
http://www.preflight.us/HE/ftopict-13247.html


נתראה בקמפיין,
VIFF
its not a bug, its a design feature
#4 · לפני 17 שנים
כן זה זה 🙂

עכשיו אני מבין למה לא צלחתי להתקין מודים...

עכשיו נשאר רק ללמוד איך לטוס 🤔 ...
יהונתן חסין.

ב'הפסקת עישון'- כולם מעשנים.
ב'הפסקת אוכל'- כולם אוכלים.
ב'הפסקת שתיה'- כולם שותים.
ב'הפסקת רענון'- כולם מתרעננים.

אחר כך מתפלאים שב'הפסקת אש'- כולם יורים!
#5 · לפני 17 שנים
תגידו עם כתוב שזה גרסה אירופאית ואנגלית זה משנה???..
בבקשה זה דחוף...
ככה האריזה נראת זה הגירסא הטובה?

החלפתי משתמש ל-yannay

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.