124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים אי אל 2 היכן יש il2 למכירה?
דיון

היכן יש il2 למכירה?

23 הודעות 3,527 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
שלום לכולם!

אני רוצה ממש לקנות את הסימולטור הזה (il2) וכל חנות שאני מסתכל אין להם במלאי..
מישהו יודע איפה יש את הסימולטור הזה???..
ביום ראשון אני נוסע לקניון הזהב למישהו יש מושג עם יש שם חנות שיכול להיות מוכרת את הסימולטור..?

תודה רבה לעונים!!!
החלפתי משתמש ל-yannay
#2 · לפני 17 שנים
אתה (וכל מן דבעי) יכול לקנות את הסימולטור אצלי - חבילה IL-2 PLATINA בתנאים מאד אטרקטיביים
כולל שידרוג לגירסה 4.08 ו4.09 כולל חבילת מודים מאד מעניינים, כולל יעוץ והדרכה בתוכנה, חומרה, טיסה, תקיפה, הפצצה (חוץ ממטוסים גרמנים) ויסודות קרב אוירי - וכל זה במחיר שאסור לפרסם.

צור קשר לדוא''ל gmail.com שטרודל martefi73
או טלפונית

02-5903584
054-3137331
#5 · לפני 17 שנים
martefi, אם אפשר לשאול, מה הקטע של ללמד על הכל חוץ מהמטוסים הגרמניים? ולמה אסור לפרסם את המחיר?

ולנושא - קנה 1946 כמו שרמי אמר, אל תקנה אף גרסא אחרת. יש המון בלבול בקטע, אבל דוקא ה1946 שהיא הגרסא הזולה יותר היא הגרסא שבה יש הכל.. ובה גם כולם טסים.
יהונתן
#6 · לפני 17 שנים
אפשר לשאול, גם לקבל תשובה: אני לא טס בצד הגרמני מתוך שטנה אל נאצים, לכן לא מכיר מפציצים ומתוסי תקיפה גרמניים.

בקשר לפרסום מכירה - כל זה סתם בדיחה.

מלבד זה אני מחפש חבר'ה לטוס איתם און ליין, לכן יש לי אינטרס מאד אישי ומאד ישיר לעזור וללמד.

אגב - אם מישהו ייצור איתי קשר לעניין זה (טיסות און ליין בפרוייקטים מעניינים למיניהם, אימונים וכו'😉 - אני מאד אודה ומאד אשמח.
#7 · לפני 17 שנים
עריכה:

1 באפריל עבר כבר
😂

צינזרתי חלק מההודעה שלך שלא תואם את חוקי הפורום (נא לקרוא).

ברוכים הבאים לפורום ולקהילה. אנשים עם יוזמה זה בדיוק מה שחסר לנו עכשיו כדי לתת לקהילה זריקת מרץ. אם אתה מעוניין לעזור זה יהיה מצוין. בימים אלה מתחיל קמפיין דינאמי בינלאומי חדש שהקהילה תשתתף בו, קמפיין Gothic Line - הקרב על צפון איטליה. הטיסות יהיו בימי שני וחמישי בערב. מיותר לציין שההזמנה פתוחה לכל הטייסים הישראלים. בקרוב יעלה גם דיון הסבר מפורט עם כל הפרטים.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#8 · לפני 17 שנים
אוקי תודה רבה.. אני יקנה את הil2 sturmvick או איך שלא קוראים לזה..
אני יחפש בבאג ובטאור ראקורד כי אני לא מגיע לחנות "פריק"


תודה לעוזרים!

עריכה:ואו על השניה.. אותו זמן 😄 😄 😄
החלפתי משתמש ל-yannay
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#9 · לפני 17 שנים
Twister, תודה רבה על ההזמנה - אשמח להצטרף. (אלא עם כן אני לא בדיוק הבנתי - איך לעשות את זה - לא ידוע לי לא כתובת של השרת, TC, אתר שמסביר את הכללים ומציג את התוצאות - ?)

חבל שציזנרת את ההודעה שלי, עכשיו מהפוסט שלי יש התרשמות כאילו אני איזה בדחן מטומטם.
קראתי את חוקי הפורום - לא בדיוק גיליתי על מה עברתי - לא דיברתי על WAREZ או EMULE בוספו של דבר הצעתי לאדם את מה שיש לי, אם תסביר לי מה בדיוק הבעיה - אני שוב אודה לך.

אני כן בעל יוזמה וכן אשמח לעזור - אם זה רק בכוחי - רק שאני יותר לכיוון לטוס, מאשר להתכתב בפורום.

דרך אגב - אתם מתכננים לטוס בשני וחמישי - ומה בשאר הימים - אף אחד לא טס בשום מקום?
#10 · לפני 17 שנים
מישהו יודע איפה ממוקמת החנות פריק?
החלפתי משתמש ל-yannay
#13 · לפני 17 שנים
אני "עובד" בפריק הרצליה, האתר של פריק הוא בעיקר לפריק ת''א ולכן אתה לא רואה לקניה את IL2 1946.
אתה מוזמן להתקשר לחנות בהרצליה: 09-9589077
הוא נמצא כרגע במלאי.
אם תבוא ביום שישי לקנות את המשחק יש סיכוי גדול מאוד לפגוש אותי.
המחיר שלו עומד כרגע על 49 ש''ח.
החנות ממוקמת בהרצליה, סוקולוב 29, פסז' סטאר.

תתחדש.
#14 · לפני 17 שנים
חברים ,מתי מתחיל הקמפיין של Gothic Line 1944 ?

שני וחמישי נשמע עם פוטנציאל הגעה מצויין בשבילי.ובכלל הקמפיין נראה נהדר ,1944 לדעתי המעניינת ביותר וזירת המפה היא ה- זירה ! מבחינת עניין היסטורי ,מראות גראפיים וליין המטוסים העומד לשני הצדדים.

[אם יש צורך תעבירו ההודעה לפורום הקמפיין 🙂 ]
#15 · לפני 17 שנים
IAF.101-Viper כתב/ה:אני "עובד" בפריק הרצליה, האתר של פריק הוא בעיקר לפריק ת''א ולכן אתה לא רואה לקניה את IL2 1946.
אתה מוזמן להתקשר לחנות בהרצליה: 09-9589077
הוא נמצא כרגע במלאי.
אם תבוא ביום שישי לקנות את המשחק יש סיכוי גדול מאוד לפגוש אותי.
המחיר שלו עומד כרגע על 49 ש''ח.
החנות ממוקמת בהרצליה, סוקולוב 29, פסז' סטאר.

תתחדש.

אוקי תודה רבה. להרצליה אני לא מגיע... אבל אני יערוך הזמנה מסודרת.. תודה רבה לכולם...
מקווה להשתתף בקמפיין החדש.
ד"א עם אני מזמין דרך האתר זה אומר שמוצר ישלח מתל אביב או מהרצליה.?
החלפתי משתמש ל-yannay

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.