1 106thE-LOL מנהל dcs world mods 3,174 פוסטים · נתניה #2 · לפני 17 שנים מרשים ביותר, מוריד את הכובע בפניכם 🙇 להרים דבר כזה נראה פשוט הזוי 👏 (הייתי שולח גם לגלריית הסרטונים באתר) 💡 רועי וודאל פריפלייט - אתר הסימולטורים מספר 1!
c claud 1,373 פוסטים · חיפה #3 · לפני 17 שנים חחח איזה קטע בשיר זה נשמע כאילו בפיזמון הוא שר AOA - Angle Of Attack רק עכשיו שמתי לב...אולי הוא שר את זה כשהוא היה בנחיתה חח.
E Echo מודרטור טייסת 108 1,130 פוסטים #6 · לפני 17 שנים אחלה חבר'ה טסתי איתם כמה פעמים. ויופי של סרט. 108 בפייסבוק
i idonadel 246 פוסטים · ראש העין #8 · לפני 17 שנים סרטון מעולה! אהבתי מאוד 😎 רק שאלה אחת...מהו שם השיר? עידו נדל
c claud 1,373 פוסטים · חיפה #9 · לפני 17 שנים שם השיר הוא Santana Featuring Chad Kroeger - Into The Night
i i_hawk מודרטור 2,532 פוסטים · ב"ש #10 · לפני 17 שנים סרטון מעולה קלוד! תודה על השיתוף Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
p pilotxf-16c 1,645 פוסטים · חלפת,הופלת P: #13 · לפני 17 שנים כל הכבוד מדהים! יאללה סאונד פאק 😂 בברכה, ירין.
F F-14 תורם/ת באתר 469 פוסטים · ראשל"צ #15 · לפני 17 שנים אחלה סרטון אור סטפנסקי מטיס(טיסנים): MSH PROTOS 500 MULTIPLEX F-105 TUWISTER JET MSC Unique 3d sport MULTIPLEX Acro Master ultimate 3d DualSky Breeze Pro PC 9 EP F-14 EP