124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים אי אל 2 הפלות
דיון

הפלות

23 הודעות 4,046 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
טוב כרגע ביצעתי את ההפלה הכי טובה בהיסטוריה של המשחק וחשתי צורך לשתף, אבל בגלל שזה סתם טפשי לשתף נהפוך את זה לנושא כזה שכל אחד ישתף בהפלות שלו.

אז אני טס אונליין בספיטפייר, ואני קבוצה של כמה מטוסים שנלחמים. אני מתקרב, אני רואה שיש ארבעה מטוסי אויב שרודפים אחרי מטוס בצד שלי. החלטתי לא להפקיר אותו.

הם היו עסוקים בשש שלו ולא שמו לב אלי, ואני בינתיים צברתי גובה והתקרבתי אליהם. התחלתי לצלול, ולפתע המטוס הנרדף, זה שבקבוצה שלי, טיפס למעלה בנסיון לתלות אותם. כל הארבעה טסו ממש צמוד, הם כמעט נגעו אחד בשני, לא הבנתי איך הם לא מתנגשים, וכשהם נתלו יש את הרגע הזה שהמטוס כמעט קופא באוויר לכמה רגעים בזמן שהוא מתחיל להאיץ למטה... כול הארבעה התחילו להתהפך, ואני שבינתיים סיימתי את הצלילה שלי עליתי עליהם מלמטה וריססתי עם התותחי 20 מ"מ וארבע מכונות הירייה שלי ופגעתי ושברתי לא פחות משלושה מהם! כל זה באולי 2-3 שניות של ריסוס 😄 לא הורדתי את האצבע מההדק, הם התחילו להסתחרר ולהתנגש אחד בשני, בקיצור חגיגה. (אני אוסיף כאן שיש מצב שגם הורדתי את המטוס שבאתי להציל, אבל בקטנה). נשאר מטוס כחול אחד, זה היה LA7, שכידוע פונה הרבה יותר טוב מ SPIT. אבל היה לי יתרון אנרגטי, והוא היה על סף ההזדקרות.

נכנסו לקרב לופים, ולמזלי בזכות היתרון האנרגטי שלי (בדיוק יצאתי מצלילה של 800 מטר ותיפוס קטנטן) והחיסרון שלו, לא הייתה לא מספיק אנרגיה, והוא התנגש בעץ. 👿 👿 👿 פשוט ככה.

זהו. זה היה כזה טוב, אני לא מאמין שלא צילמתי... אז יאללה לשתף.
"הגם להורגך השקם להורגו ויפה שעה שש"
#2 · לפני 17 שנים
אני זוכר טיסה שלי ושל גיא, בתחילת שנת 2008.
סחטתי את הטריגר. בום. אין גיא.
זהו.

חבל שהוא לא נמצא כאן בשביל להכחיש.

Kickbox.co.il
נדב
#3 · לפני 17 שנים
כן ההפלות של הפיצוץ זה גם נחמד במיוחד שיש עוד מטוסים ליד שנלכדים בפיצוץ... לצערי הרבה פעמים זה כולל אותי כי אני אוהב לחסל מקרוב 🙂
"הגם להורגך השקם להורגו ויפה שעה שש"
#5 · לפני 17 שנים
Jaspern כתב/ה:אני זוכר טיסה שלי ושל גיא, בתחילת שנת 2008.
סחטתי את הטריגר. בום. אין גיא.
זהו.

חבל שהוא לא נמצא כאן בשביל להכחיש.


כל זה כלל לא קרה
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#6 · לפני 17 שנים
אני מאשר את גיא, בהחלט סיפור מופרך....

ההפלה הכי יפה שלי זה שגרמתי למטוס שצלל אחרי ומטוס שרדף אחרי להתנגש אחד בשני.
אם אני זוכר נכון זה היה מוטי וג'יסון שהתנגשו אחד בשני, המנובר קיל הכי טוב אי פעם.
#7 · לפני 17 שנים
הימים הטובים של ה VPN ... כמה הפלות הזויות היו לי...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#8 · לפני 17 שנים
Maverik כתב/ה:[quote="Jaspern"]אני זוכר טיסה שלי ושל גיא, בתחילת שנת 2008.
סחטתי את הטריגר. בום. אין גיא.
זהו.

חבל שהוא לא נמצא כאן בשביל להכחיש.


כל זה כלל לא קרה[/quote]

ברוך שובך 🙂
watch your six, i'm behind you
#9 · לפני 17 שנים
אכן, הVPN, ההפלות ההזיות, הלרץ', ספיט25 וימי החמישי שהיו נגמרים בריבים משעשעים ביותר...
אלון, תביא שרת 😛
#10 · לפני 17 שנים
Maverik כתב/ה:[quote="Jaspern"]אני זוכר טיסה שלי ושל גיא, בתחילת שנת 2008.
סחטתי את הטריגר. בום. אין גיא.
זהו.

חבל שהוא לא נמצא כאן בשביל להכחיש.


כל זה כלל לא קרה[/quote]

ואיי, מה אתה עושה פה באמת???? 😮
יפה..יפה.... 🙂 🙂
Private Pilot - Single Engine Land. American PPL
#12 · לפני 17 שנים
IAF.101-Viper כתב/ה:אני מאשר את גיא, בהחלט סיפור מופרך....

ההפלה הכי יפה שלי זה שגרמתי למטוס שצלל אחרי ומטוס שרדף אחרי להתנגש אחד בשני.
אם אני זוכר נכון זה היה מוטי וג'יסון שהתנגשו אחד בשני, המנובר קיל הכי טוב אי פעם.

לא קרה דבר כזה מעולם! 😉
אני תומך בנדב..אחרי הכל, לא כל כך קשה להפיל את גיא...
#13 · לפני 17 שנים
אנשים מספיק לשקר.
אצלי זה היה בטיסה עם מור על טמפסטים. לא יפה במיוחד אבל פשוט להפיל FW ב400 מטר בצרור אחד בשבילי (אחד הטייסים הכי עקומים שיש) היה תענוג. (פגע במנוע, בשני הצדדים של הכנף ופירק שם וגם בזנב)
RifleFighter
רמי וייברמן

#14 · לפני 17 שנים
כולכם משקרים. ידוע שאי אפשר להפיל בלי HMS, בלי NCTR ובלי RWR (איך זיהיתם בכלל מי בא מולכם?!), בלי איגוף חשאי מ-40 מייל באמצעות החזקת נעילה ב-SAM על הגימבל.
פרימיטיבים 🤔

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.