#1
·
לפני 17 שנים
טוב כרגע ביצעתי את ההפלה הכי טובה בהיסטוריה של המשחק וחשתי צורך לשתף, אבל בגלל שזה סתם טפשי לשתף נהפוך את זה לנושא כזה שכל אחד ישתף בהפלות שלו.
אז אני טס אונליין בספיטפייר, ואני קבוצה של כמה מטוסים שנלחמים. אני מתקרב, אני רואה שיש ארבעה מטוסי אויב שרודפים אחרי מטוס בצד שלי. החלטתי לא להפקיר אותו.
הם היו עסוקים בשש שלו ולא שמו לב אלי, ואני בינתיים צברתי גובה והתקרבתי אליהם. התחלתי לצלול, ולפתע המטוס הנרדף, זה שבקבוצה שלי, טיפס למעלה בנסיון לתלות אותם. כל הארבעה טסו ממש צמוד, הם כמעט נגעו אחד בשני, לא הבנתי איך הם לא מתנגשים, וכשהם נתלו יש את הרגע הזה שהמטוס כמעט קופא באוויר לכמה רגעים בזמן שהוא מתחיל להאיץ למטה... כול הארבעה התחילו להתהפך, ואני שבינתיים סיימתי את הצלילה שלי עליתי עליהם מלמטה וריססתי עם התותחי 20 מ"מ וארבע מכונות הירייה שלי ופגעתי ושברתי לא פחות משלושה מהם! כל זה באולי 2-3 שניות של ריסוס 😄 לא הורדתי את האצבע מההדק, הם התחילו להסתחרר ולהתנגש אחד בשני, בקיצור חגיגה. (אני אוסיף כאן שיש מצב שגם הורדתי את המטוס שבאתי להציל, אבל בקטנה). נשאר מטוס כחול אחד, זה היה LA7, שכידוע פונה הרבה יותר טוב מ SPIT. אבל היה לי יתרון אנרגטי, והוא היה על סף ההזדקרות.
נכנסו לקרב לופים, ולמזלי בזכות היתרון האנרגטי שלי (בדיוק יצאתי מצלילה של 800 מטר ותיפוס קטנטן) והחיסרון שלו, לא הייתה לא מספיק אנרגיה, והוא התנגש בעץ. 👿 👿 👿 פשוט ככה.
זהו. זה היה כזה טוב, אני לא מאמין שלא צילמתי... אז יאללה לשתף.
אז אני טס אונליין בספיטפייר, ואני קבוצה של כמה מטוסים שנלחמים. אני מתקרב, אני רואה שיש ארבעה מטוסי אויב שרודפים אחרי מטוס בצד שלי. החלטתי לא להפקיר אותו.
הם היו עסוקים בשש שלו ולא שמו לב אלי, ואני בינתיים צברתי גובה והתקרבתי אליהם. התחלתי לצלול, ולפתע המטוס הנרדף, זה שבקבוצה שלי, טיפס למעלה בנסיון לתלות אותם. כל הארבעה טסו ממש צמוד, הם כמעט נגעו אחד בשני, לא הבנתי איך הם לא מתנגשים, וכשהם נתלו יש את הרגע הזה שהמטוס כמעט קופא באוויר לכמה רגעים בזמן שהוא מתחיל להאיץ למטה... כול הארבעה התחילו להתהפך, ואני שבינתיים סיימתי את הצלילה שלי עליתי עליהם מלמטה וריססתי עם התותחי 20 מ"מ וארבע מכונות הירייה שלי ופגעתי ושברתי לא פחות משלושה מהם! כל זה באולי 2-3 שניות של ריסוס 😄 לא הורדתי את האצבע מההדק, הם התחילו להסתחרר ולהתנגש אחד בשני, בקיצור חגיגה. (אני אוסיף כאן שיש מצב שגם הורדתי את המטוס שבאתי להציל, אבל בקטנה). נשאר מטוס כחול אחד, זה היה LA7, שכידוע פונה הרבה יותר טוב מ SPIT. אבל היה לי יתרון אנרגטי, והוא היה על סף ההזדקרות.
נכנסו לקרב לופים, ולמזלי בזכות היתרון האנרגטי שלי (בדיוק יצאתי מצלילה של 800 מטר ותיפוס קטנטן) והחיסרון שלו, לא הייתה לא מספיק אנרגיה, והוא התנגש בעץ. 👿 👿 👿 פשוט ככה.
זהו. זה היה כזה טוב, אני לא מאמין שלא צילמתי... אז יאללה לשתף.
"הגם להורגך השקם להורגו ויפה שעה שש"




