#1
·
לפני 21 שנים
ובכן בין התאריכים 17.5 ל-9.06 אני לא אהיה פה .אני העדר לרגל נסיעה ,מקווה לחזור ולראות את הפורום מתפתח!
עירן.
עירן.
הייתי פעם פאלקוניסט......