88 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון העדרות
דיון

העדרות

10 הודעות 2,096 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
ובכן בין התאריכים 17.5 ל-9.06 אני לא אהיה פה .אני העדר לרגל נסיעה ,מקווה לחזור ולראות את הפורום מתפתח!
עירן.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#3 · לפני 21 שנים
106thE-LOL,

חחח....הלוואי זה היה לחופשה....
בכל אופן מי שירצה להשיג אותי ...יודע איך 😉
..ואני לא נעלם....
רועי...כשאתה נכנס לפורום אני מקווה שאתה מחפש הודעות אחרונות שלא נקראו ולא נכנס רק ל-7 שמופיעות בעמוד הראשי...אני מחכה לכמה תשובות... 💡...בין היתר אם ראית את ההורדה ששלחתי...
אההההה ובהצלחה בבחינת מגן !
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 21 שנים
אז זהו ,יום שלישי מתקרב...אני ממש אתגעגע לפאלקון4 ואליכם..מקווה לחזור מהר או לקפוץ להגיד שלום!...20 יום זה המון זמן...מקווה לחזור ולראות את הפורום פורח כמו שהוא עכשיו....
ותשתדלו לא לעקוף אותי במספר ההודעות 😛
עירן.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 21 שנים
אוקיי חברים!לאלו שנשמו לרווחה...לאלו שחשבו שיעקפו אותי בהודעות,צר לי לאכזב אתכם,אך נכון ללפני שעה, אני לא נוסע לשום מקום ונשאר פה.... 😛
הייתי פעם פאלקוניסט......
#8 · לפני 21 שנים
ובכן עירן: נסיעה טובה או מה שזה לא יהיה, תיהנה ואנחנו נסתדר בילעדיך.... 😄
#9 · לפני 21 שנים
jet-fighter,


lol
אני פה!בסוף לא נסעתי!!!!!איך אפשר לוותר על פאלקון?

חוץ מזה....אני רוצה להיות פה ראשון הקצין 😛 😂
הייתי פעם פאלקוניסט......

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.