54 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 כמה שאלות בקשר למשחק . .
דיון

כמה שאלות בקשר למשחק . .

12 הודעות 2,388 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
כמה המשחק עולה ואיפה אפשר להשיג אותו ?
שווה לקנות אותו ?

בדרך כלל אני טס בסימולטורים עם מטוסים מודרניים ..
השינוי למטוסים ישנים יבאס אותי אתם חושבים ?
#2 · לפני 20 שנים
מאיפה אנחנו צריכים לדעת אם זה יבאס אותך? אם תהנה מזה לא,אם לא תהנה אז כן|:
דבר שני המחיר של IL2 FB עולה בערך 50 ש"ח ואפשר לקנות בכל חנות משחקי מחשב,אפילו בטאוור רקורדס הוא ניתן להשגה,כנ"ל PF אבל את AEP אי אפשר להשיג בצורה חוקית בארץ.
#3 · לפני 20 שנים
עצה ממני תקנה... הוא לא עולה הרבה ושווה את הכסף אני טס איתו יותר משנה ונהנה מכל רגע ולא מפסיק לשנייה ובקשר לAEP דבר איתי במסן אם אתה רוצה עזרה לבשיג אותו
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#4 · לפני 20 שנים
אחרי שתתקין את הכל דבר איתי, ונכניס אותך לפרויקט שרת ה- IL2 VPN.
עם פינג של פחות מ-15ms, אנחנו עושים שם טיסות רשת של מעל 25 איש, מתארים, תרחישים, תחרויות, מירוצים, אימונים, בית ספר טיסה... מה שלא תרצה יש לנו שם.

תתכונן להיות מוטרף טוטאלית....

VIFF
its not a bug, its a design feature
#5 · לפני 20 שנים
לגבי שאלתך אם זה יבאס אותך, לדעתי זה תלוי למה אתה מצפה, ובעיקר ברמה של שליטה במטוס.

במטוסים של מלחמת העולם השניה השליטה במטוס הרבה יותר קשה מאשר מטוסים מודרניים, בעיקר בגלל היעדר מערכות מחשב שמסייעות לטייס להחזיק מטוס מודרני יציב באוויר.

במטוסי מלחמת העולם השניה הסטיק והפדאלים מחוברים ישירות למשטחי ההיגוי, אין מחשב באמצע שמתקן טעויות של טייס. כשאתה עושה טעות במטוס כזה, זה יכול להיגמר ברע.

אם לדוגמא בF-16 אתה יכול "למשוך חזק ומהר את הסטיק" ולתת למחשב לקבוע כמה חזק המטוס יכול למשוך, אז למשל בP-51D נכונה לך הפתעה מאד לא נעימה, במהירות נמוכה עד סבירה קרוב לוודאי תכנס להזדקרות מואצת (accelerated stall) עם סחרור מיידי, ובמהירות גבוהה כמות ה-G העצומה שנוצרת יכולה פשוט לקרוע את אחת הכנפיים.... 😮

לסיכומו של ענין אם אתה נכנס לעסק בראש פתוח, רצון ללמוד מה זה טיסה אמיתית, והרבה סבלנות אתה לא תתבאס, לדעתי תיהנה.

VIFF
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 20 שנים
IL2 זה אחד המשחקים הכי מהנים שיצא לי לשחק בהם אני מאז שIL2 יצא אהבתי אותו לאחרונה קיבלתי את התוספות של FB+AEP+PF שהם תוספות למשחק IL2 (אם תצטרך משהו אל תתבייש לבקש) אני פשוט לא מפסיק לשחק בו ולא נמאס לי תמיד אתה מוצא טקטיקות חדשות להפיל מטוסים תמיד אתה מוצא מדריכים באינטרנט שמראים לך עוד שיטות להפציץ ואיך לטוס בכללי...
המשחק מאוד ריאלסטי ומאתגר אבל! הוא דורש הסתגלות ארוכה... כמו שVIFF אמר מאוד קשה להפיל מטוס בהתחלה וזה יכול להיות מאוד מייגע שאתה מכוון ולא פוגע או שלפעמים את עוקף את המטוס בטעות...
מה שכן גם קשה לתמרן כמו במטוסים המודרנים אסור למשוך חזק בסטיק ואסור לעשות תנועות חדות מידי למה זה עלול להגמר בהזדקרות ואם זה בגובה נמוך זה לא יכול להגמר ממש טוב.
אבל ברגע שאתה מתחיל לתפוס את הקטע אתה ממש תהנה מהמשחק הדבר הכי מהנה לדעתי במשחק זהו מודל הנזק ומבחר המטוסים העצום שאפשר לבחור בו...
מודל הנזק ממש מדוייק והוא מאפשר לך להוריד ממש חלק מהכנף חלק מהזנב ואפילו מאפשר לך לפגוע ישירות בטייס ולגרום לו למות ובכך בעצם הטייס השני לא מסוגל לעשות כלום...

לסיכום אני מאוד ממליץ על IL2 פלוס כל התוספות שלו אתה לא תשתעמם ממנו לרגע אם תאהב את האתגר ולא תתיאש...

נ.ב:
אני גם ממליץ לך להכנס לדיון הסרטים של gprr ולראות איזה דברים אפשר לעשות עם המשחק הזה...
קשה לתאר במילים תשחק ותראה...

בברכה,
מתן.
#7 · לפני 20 שנים
תודה רבה על התגובות ניראה לי שכבר מחר אני ילך לקנות אותו . .
אולי אני יצטרך קצת עזרה בהתחלה . אבל אני בטוח שבסוף אני יסתדר ..

תודה לכם . . 🙂
#8 · לפני 20 שנים
יש לי עוד שאלה . .
כול התוספות האלה שדיברתם עליהם . הם למחירה ?
או שצריך להוריד או משהו ?
#9 · לפני 20 שנים
ואם התוספות כן למכירה . אז כמה בערך מחיר של כול תוספת?

אני חוזר ומעיר, יש כפתור בצד שמאל של התגובה שלך שנקרא "ערוך" תשתמש בו להוסיף טקסט או לתקן, אל תגיב פעמיים ברצף סתם, תודה

אוקיי הבנתי . . .
#10 · לפני 20 שנים
את פאטצ'ים אפשר להוריד חינם, צור איתנו קשר בהודעה פרטית אחרי הקניה, נדאג לך לכל מה שאתה צריך כדי להריץ את העדכונים.
its not a bug, its a design feature
#12 · לפני 20 שנים
אהלן שי,

ל-VPN אין אתר למעט דפי ה-HTML של הסטטיטיקות שיושבים בסביבת ה-VPN.

כיביתי את הגישה בחייגן L2TP עד סיום שידרוג האבטחה של השרת VPN, עניין של כמה ימים בודדים.

לגבי הפורום VPN שיושב באתר של IFS, הבנתי מאוהד שהייתה תקלה בשרת בחברה שמחזיקה להם אותו, ומתקנים אותו, והפורום יחזור תוך כמה ימים.
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.