75 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים קמפיין הים התיכון לו"ז טיסות ומשימות לקמפיין הים התיכון
דיון נעוץ

לו"ז טיסות ומשימות לקמפיין הים התיכון

15 הודעות 3,601 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
שלום לכולם,

בעקבות הקשיים שנתקלנו בהם בהרצת שתי משימות ביום ראשון האחרון, הוחלט על לוח זמנים חדש לקמפיין:


יום א' - שתי משימות, סקטור מלטה וסקטור לוב

21:15 - התכנסות ב-TS.
21:45 - תחילת משימת מלטה.
23:15 - סיום משימת מלטה.

23:45 - תחילת משימת לוב.
01:15 - סיום משימת לוב.




יום ד' - משימה אחת, סקטור הים התיכון

22:00 - התכנסות ב-TS.
22:30 - תחילת משימת הים התיכון.
00:30 - סיום משימת הים התיכון.



מקווה שזה נוח לכולם. מי שיש לו בעיה פטאלית עם הלו"ז הזה מתבקש להגיב בהקדם, אם יהיו הרבה פניות במהלך הימים הקרובים, נשתדל לשנות.

לא לשכוח לכתוב סיפורי קרב בפורום!


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#2 · לפני 17 שנים
עבורי, השנוי בלו"ז לא מסייע אלא אפילו מפריע.
אין סיכוי שאשתתף במשימה ה-2, גם לא במתכונת החדשה.
לעומת זאת, הקדמת המשימה ה-I מקשה עלי באופן משמעותי להשתתף במשימה זאת.
#5 · לפני 17 שנים
עדכון לגבי ימי ראשון:

יום א' - שתי משימות, סקטור מלטה וסקטור לוב

21:15 - התכנסות ב-TS.
21:45 - תחילת משימת מלטה.
23:15 - סיום משימת מלטה.

23:45 - תחילת משימת לוב.
01:15 - סיום משימת לוב.


הודעה ראשונה עודכנה בהתאם.


שימו לב:
החל מיום ראשון הקרוב, כל המשימות יתחילו באופן אוטומאטי, בשרת מוגדר שעת AUTOLAUNCH קשיחה שאינה ניתנת לשינוי!

מי שיאחר לא יוכל להשתתף...

VIFF
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 17 שנים
לא יודע, זה לא מתאים לי כאשר אני לומד. השעות נורא מאוחרות ואני כל יום עם שעת אפס על הבוקר. אני חושב שיש להקדים את זה . או לא לעשות שתי משימות בערב. הייתי רוצה לטוס גם בצפון אפריקה אך אינני יכול במתכונת הזו, כנ"ל לגבי הים התיכון
RifleFighter
רמי וייברמן

#7 · לפני 17 שנים
אני עם רמי, גם לי יש לימודים ושעות אפס וככול שיקדימו את הקמפיין זה יעזור יותר.
#8 · לפני 17 שנים
אני בהחלט מבין אותכם חברה... גם לי יש עבודה על הבוקר (07:00) ...

יש צורך להתחשב באיטלקים (האויב שלנו) והאנגלים שנמצאים בהפרש שעות של שעה ושעתיים.

עד היום היו הרבה איחורים מצד החברים מאירופה, והיינו מתחילים את המשימות באיחורים של 45 דקות ואפילו יותר משעה.

קיבלנו החלטה: קובעים את הלו"ז 30 דקות יותר מאוחר, ולא מחכים יותר למאחרים!

המשימות מעכשיו תמיד יתחילו בזמן ויגמרו בזמן, לשרת יש עכשיו פקודת AUTOSTART שיתחיל את המשימות בדיוק בזמן, על השניה.

אתם תראו שלא יהיו יותר איחורים, ואנחנו נסיים מוקדם עם מספיק זמן ללכת לישון טוב ולחלום על ההפלות שלכם 🙂

שימו לב, זה רלוונטי גם אלינו, השרת יבצע AUTOSTART למשימה בדיוק בזמן ללא שום התחשבות!
מי שלא הספיק ללחוץ FLY ישאר בחוץ... חשוב לא לאחר, להתחבר כמה שיותר מוקדם כדי להספיק לעשות תדריך מסודר.


VIFF
its not a bug, its a design feature
#9 · לפני 17 שנים
אוקי,

ביום ראשון זה די סביר. חבל רק שלא אוכל להשער לאפריקה או מזרח תיכון. אולי מדי פעם נשנה את הרוטציה של המפות כדי לאפשר זמנים לכולם?
RifleFighter
רמי וייברמן

#12 · לפני 17 שנים
שימו לב!

אנחנו נכנסים להפוגה בטיסות בקמפיין למשך שבוע מהיום (היום = 23.12), אולי יותר, עקב החגים והצורך של הצוות לפתור כמה נושאים ארגוניים. זאת הזדמנות מצוינת לכולם להוריד, להתקין ולנסות את פאץ' E ששוחרר היום ובו נשתמש לכשיתחדשו הטיסות.


http://www.preflight.us/HE/ftopict-12689.html


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#14 · לפני 17 שנים
חל שינוי קטן בתוכנית,

נחזור לפעילות בדחייה קלה מיום רביעי ליום ראשון הקרוב, ה-11 בינואר, במשימת מלטה. בואו בהמוניכם וניתן פייט רציני, במשימה הזו הכוח הימי שלנו צפוי להגיע למלטה ועמו אספקה טרייה של כוסות בירה שניזוקו בהפצצת מועדון הטייסים של שדה התעופה Hal Far!

11.01.09 - חוזרים ללו"ז הקבוע שלנו.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#15 · לפני 17 שנים
Twister כתב/ה:חל שינוי קטן בתוכנית,

נחזור לפעילות בדחייה קלה מיום רביעי ליום ראשון הקרוב, ה-11 בינואר, במשימת מלטה. בואו בהמוניכם וניתן פייט רציני, במשימה הזו הכוח הימי שלנו צפוי להגיע למלטה ועמו אספקה טרייה של כוסות בירה שניזוקו בהפצצת מועדון הטייסים של שדה התעופה Hal Far!

11.01.09 - חוזרים ללו"ז הקבוע שלנו.


החוצפה עוברת כל גבול!! מילא להפציץ את השיירות, את שדות התעופה - אך לגרום נזק לכוסות הבירה???!!!!!! הם ישלמו על זה ביוקר!!
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.