130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים אי אל 2 אני לא מצליח להפעיל הייפרלובי
דיון

אני לא מצליח להפעיל הייפרלובי

5 הודעות 1,615 צפיות לפני 17 שנים
#3 · לפני 17 שנים
עשיתי את מה שאמרת ואז בחרתי להצתרף למשחק וזה אומר לי שהגרסה שונה או משהוא כזה
#4 · לפני 17 שנים
היי אורן,

יש כרגע שתי גרסאות מרכזיות שרצות - 4.08 ו 4.092B (פחות נפוץ).

שים לב בהפעלה של הסימולטור מה הגירסה שקיימת אצלך. אם לא הרצת איזשהו שידרוג מאז ההתקנה של 1946 אז יש לך את 4.06 אם אני לא טועה.
הסברים להורדת עדכונים לגירסאות החדשות יש באשכולות ההדרכה של הפורום
#5 · לפני 17 שנים
תתקין את כל הפאצ'ים של המשחק (לרוב 4.0😎 ראה דביק בפרורם.
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.