97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שינוי זויות
דיון

שינוי זויות

3 הודעות 1,707 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
איך אני יכול לשנות את הזווית שממנה אני רואה את המטוס?
אני רוצה אותו רק מתוך הקוקפיט ואני רוצה לראות אותו גם מבחוץ.
עוד שאלה: הורדתי חבילה עם כל מיני צביעול של חיל האוויר וכדי להעלות אותם צריך תוכנה שנקראת LOD Editor. איפה אני יכול למצוא אותה? בגוגל הוא מצא רק מהאתר הזה וכשנכנסתי אמרו שההורדה כבר לא זמינה.
#2 · לפני 17 שנים
תוריד LOD Editor 6.1 מכאן: http://tactical.nekromantix.com/f4/downloads/LODEditor610.rar

לגבי מבטים בסימולטור, הכי פשוט שתיכנס לטבלת הגדרות המקשים בסימולטור.
בד"כ ע"י Settings->Keyboard, יש מקרים שהטבלה נמצאת ב Settings->Controls.
תעבור על הטבלה תחת עמודת MAPPING ותנסה את הפקודות שמתחילות ב-View.
אלו כל הפקודות ששולטות על המבטים של הסימולטור (אני מניח שזה מה שאתה מכנה הזויות).
על חלק מהמבטים החיצוניים אתה יכול לשלוט בזווית המבט על המטוס ע"י הכפתור בראש הג'ויסטיק ששולט על כיוון המבט (מתנהג כמו מיני ג'ויסטיק וממוקם בראש הג'ויסטיק)
תנסה ותשחק עם המבטים וככה תכיר ותלמד את מה שהסימולטור מציע.
מקווה שלזה התכוונת ב-"זוויות".
מולי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.