119 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס מיקום כמה מפסקים בקוקפיט [שאלה]
דיון

מיקום כמה מפסקים בקוקפיט [שאלה]

9 הודעות 2,302 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
מהיכן מפעילים:
1. וו עצירה בחירום
2. אבקה לכיבוי שריפה
אני לומד במסגרת עם פנימיה ולכן אין לי אפשרות בד"כ להגיב. אשמח לקבל את תגובותיך/כם בכ"ז. ומצטער שאין לי אפשרות להגיב.
#2 · לפני 17 שנים
חחחחחחחחח (זהו, זה מה שיש לי - לצחוק).
פאלקון אומנם ראליסטי, אבל אבקה לניקוי אש ? חחח - הצחקת אותי.
לגבי הוו-עצירה, נמצע מעל ידית-פתיחת/סגירה של הגלגלים (לא החירום), רשום די בבירור (אצלי בכל אופן) : HOOK ויש שני מצבים כמו שאתה יודע - UP ו-DOWN .

שיהיה בהצלחה וחג שמח.

ואגב, אם תמצא גם אבקה לחיסול מיגים , תודיע לי בפרטי 😉
מ"ט 110 אבירי הצפון
www.110vfs.2ya.com
טייס בצוות האווירובטי
#3 · לפני 17 שנים
פעם ראשונה שאני שומע שיש דבר כזה בכלל...קיים במציאות במטוסי קרב?(אבקה לכיבוי שריפות)
#5 · לפני 17 שנים
עד כמה שידוע לי לא אמור להיות לF-16 מערכת לכיבוי אש בגלל היותו חד מנועי.
כאשר יש יותר ממנוע אחד יש מערכת כיבוי אש.

לפחות כך זה בעולם המסוקים.
לפתן, ינשוף ויסעור יש מערכת כיבוי אש.
כאשר לצפע וסייפן אין.

אני חושב זה אותו הדבר בעולם המטוסים.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#6 · לפני 17 שנים
עד כמה שאני מכיר ב- F16 יש מע' לכיבוי אש.
#7 · לפני 17 שנים
Der כתב/ה:עד כמה שאני מכיר ב- F16 יש מע' לכיבוי אש.


אין.
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.
#9 · לפני 16 שנים
פעולת המנוע נשלטת דרך כמה פאנלים שונים
כפי שהומלץ לך תתחיל לקרוא מדריכים גם את הספר של פאלקון וגם את מה שיש פה באתר
אי אפשר להסביר כאשאר אינך מכיר את מערכות המטוס ויכולת המטוס שלך

בהצלחה🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.