66 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 Add On 4.03 is OUT !!
דיון

Add On 4.03 is OUT !!

4 הודעות 1,811 צפיות לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
שלום ל-106thE-LOL ושלום לכולם

אני לא יודע אם יווצר כאן דיון או לאו אבל נראה שכל מטוס שנוסף הוא פשוט "פגז" והחיזוק המשמעותי לצד הבריטי כמו הספיט המתוגבר,הטמפסט והמוסקיטו הם פשוט חגיגה,מעכשיו החיים של ה"מסר"(למרות השדרוג גם אצלו)יהיו יותר קשים.
ה-J2M3 היפני טס ופוגע כמו גדול,דגמי ה-MC20X מצויינים ה-JU88 מצויין ועוד...
מישהוא כתב לגויים-Feels like Christmas-New Toys!!! וזה נכון.
על החגיגה מעיבים צליל המנועים הסטנדרטי והמעוות אצל המנועים הטוריים החדשים ומעט באגים נוספים כמו הים הכהה עד שחור(חזרנו לאחור) אצל אלו מבעלי ה-ATI והמשחקים במוד "פרפקט" ו- Water=2 בקובץ conf.ini.
השורה תחתונה לדעתי שהתוספת היא חגיגה גדולה 😁

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#4 · לפני 20 שנים
תודה רבה על העדכון 🙂
http://www.shimi.net/services/drafting.php?date=3/1/2008
" loading="lazy" alt="" class="pf-postimg">

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.