81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה דחופה!!!
דיון

עזרה דחופה!!!

5 הודעות 2,216 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
אז ככה אני מכור לwings over isrel אבל הוא כבר משעמם ולא מציאותי אז ביקרתי פה בפורום התלהבתי והורדתי Faicon 4.0 Allied Force אבל אני לא מצליח להבין איך להתרומם מהמסלול אפילו שלא לדבר על לירות ולעשות משימות. אז אם אפשר איזה "מדריך למשתמש המתחיל"
ואם יש תמונות אז על הכיפאק
בתודה חיים כהן
#2 · לפני 17 שנים
אחי קודם תלמד להתניע את המטוס.. מהרגע שהתנעת עד שתהיה באויר לא כזה שונה מ-WOI אני בטוח.
אחרי שאתה מתניע תלחץ T ואז 6 והיא תאמר לך לעשות TAXI למסלול ותעקוב אחרי ההוראות שלה..
זה יעזור לך ללמוד להתניע:
http://www.preflight.us/HE/downloads-cat101.html
#4 · לפני 17 שנים
יש את המדריך שבא עם פאלקון, תקרא אותו הוא מלמד הכול על איך לתפעל את המטוס.
#5 · לפני 17 שנים
adislash, הוא אמר שהוא הוריד אז לא בטוח שיש את המדריך
אבל אם יש אז תקרא אותו

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.