#1
·
לפני 17 שנים
אז ככה אני מכור לwings over isrel אבל הוא כבר משעמם ולא מציאותי אז ביקרתי פה בפורום התלהבתי והורדתי Faicon 4.0 Allied Force אבל אני לא מצליח להבין איך להתרומם מהמסלול אפילו שלא לדבר על לירות ולעשות משימות. אז אם אפשר איזה "מדריך למשתמש המתחיל"
ואם יש תמונות אז על הכיפאק
בתודה חיים כהן
ואם יש תמונות אז על הכיפאק
בתודה חיים כהן