פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
62
חברים מחוברים
24
31
7
"
[
a
a
A
A
A
b
B
B
B
C
d
D
+38
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
Haim-c
H
Haim-c
6
פוסטים
חבר/ה מ-06/2008
ביקור אחרון לפני 16 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
6 פוסטים
אי אל 2 · לפני 17 שנים
עזרה ב pacific fighters
1.איך אני ממריא מנושאת מטוסים? 2. איך אני מתחיל קמפיין? 3. יש את המפציץ B-29 במשחק. אם כן יש משימה של הפצצת יפן בפצצת אטום? תודה לעוזרים.
אי אל 2 · לפני 17 שנים
נטישה ב Pacific Fighters
התחלתי לטס לפני יומיים וכל הזמן מפילים אותי. אם מישהו יכול להסביר לי איך נוטשים ב Pacific Fighters זה יהיה מצויין.
משחקים / נוסטלגיה · לפני 17 שנים
[שחרור] Wings Over Israel Ultra Reloaded
התקנתי את המשחק אבל כל פעם שאני נכנס למשחק ולוחץבתפריט הראשי על קמפיין או איזה משימה הוא יוצא לי מהמשחק. תעזרו בבקשה
משחקים / נוסטלגיה · לפני 17 שנים
עזרה דחופה woi
אם מישהו יוכל להסביר לי איך מורידים סקינים מהאתר Combat ace כמו זה לדוגמא http://forum.combatace.com/index.php?autocom=downloads&showfile=1964 אני נרשמתי
פאלקון אלייד פורס · לפני 17 שנים
עזרה דחופה!!!
אז ככה אני מכור לwings over isrel אבל הוא כבר משעמם ולא מציאותי אז ביקרתי פה בפורום התלהבתי והורדתי Faicon 4.0 Allied Force אבל אני לא מצליח להבין איך להתרומם מ
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
עזרה ב WOI
איך יורים טילי ספארו? ניסיתי הכול. היה כתוב פה שצריך להשתמש בראדאר אבל איך. באיזה כפתור? אם אפשר שיהיה הסבר מפורט עם תמונות אני יודה לכם מאוד. :)