113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 בעיה בהתקנת ITOF
דיון נעול

בעיה בהתקנת ITOF

6 הודעות 1,544 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
משהו השתבש לי בהתקנה של ITOF. לעזאזל!
עכשיו אני צריך להתקין את OF מחדש + להוריד את OF :\
כמעט 800 מגה בייט.
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#2 · לפני 17 שנים
חחח אני כתבתי את זה ... תודה באמת ..






לא סתם..

אבל כן , מי שיצר את השטח מסתובב פה בפורומים , אני מבקש שתערוך את ההודעה ובלי קשר , תדע להעריך מה שהכינו לך , תאמין לי שלהכין את השטח ולהתאים אותו ל OF לקח הרבה יותר זמן ומאמץ מאשר להתקין מחדש את OF .

ועוד משהו קטן , תגבה את OF , תאמין לי שדברים מהסוג הזה יקרו לך עוד כמה פעמים אם תכנס לכל העסק ברצינות...

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#3 · לפני 17 שנים
Shnizel כתב/ה:חחח אני כתבתי את זה ... תודה באמת ..






לא סתם..

אבל כן , מי שיצר את השטח מסתובב פה בפורומים , אני מבקש שתערוך את ההודעה ובלי קשר , תדע להעריך מה שהכינו לך , תאמין לי שלהכין את השטח ולהתאים אותו ל OF לקח הרבה יותר זמן ומאמץ מאשר להתקין מחדש את OF .

ועוד משהו קטן , תגבה את OF , תאמין לי שדברים מהסוג הזה יקרו לך עוד כמה פעמים אם תכנס לכל העסק ברצינות...


מצטער, אני לא עורך את זה.
המדריך הזה יכול להטעות וזה בדיוק מה שהוא עשה איתי.
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.
#4 · לפני 17 שנים
בסדר אל תערוך , אז עזרה מאותו בחור שכרגע הכי מבין ב OF אני מניח שלא תקבל , ממני בטוח לא תקבל .
בעצם , למה שמישהו בכלל יעזור לך , כי הרי אם משהו יקרה , הדבר היחידי שהוא יקבל זה יריקה בפנים.

נקודה למחשבה.
😎


עריכה: תודה.

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#5 · לפני 17 שנים
אז אני אערוך את זה.

אני לא בקיא בפרטי העניין, אבל בכל מקרה אני בטוח שמי שכתב את ההסברים לא התכוון להטעות אותך. ניצול יותר טוב של הזמן שלך ושלנו, במקום לכתוב את התגובה הזאת, היה לנשום עמוק ולספור עד 10. על אחת כמה וכמה, אין שום סיבה לדבר ככה על מישהו שמן הסתם תרם מזמנו הפנוי והשקיע המון מאמץ כדי שאתה תוכל להינות ממה שזה לא יהיה.

אגב, אני בטוח שהיוצר השאיר פרטים ליצירת קשר, אתה מוזמן לחפש אותם ולהפנות אליו אישית את מגוון הכינויים שכינית אותו, אם אתה עדיין חושב שהם רלונטיים. נראה לי קצת יותר הוגן מסתם לירות מהמותן בפורום פתוח לכולם.

אם הדיון ימשיך בפסים לא ענייניים הוא ינעל.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#6 · לפני 17 שנים
Twister כתב/ה:אז אני אערוך את זה.

אני לא בקיא בפרטי העניין, אבל בכל מקרה אני בטוח שמי שכתב את ההסברים לא התכוון להטעות אותך. ניצול יותר טוב של הזמן שלך ושלנו, במקום לכתוב את התגובה הזאת, היה לנשום עמוק ולספור עד 10. על אחת כמה וכמה, אין שום סיבה לדבר ככה על מישהו שמן הסתם תרם מזמנו הפנוי והשקיע המון מאמץ כדי שאתה תוכל להינות ממה שזה לא יהיה.

אגב, אני בטוח שהיוצר השאיר פרטים ליצירת קשר, אתה מוזמן לחפש אותם ולהפנות אליו אישית את מגוון הכינויים שכינית אותו, אם אתה עדיין חושב שהם רלונטיים. נראה לי קצת יותר הוגן מסתם לירות מהמותן בפורום פתוח לכולם.

אם הדיון ימשיך בפסים לא ענייניים הוא ינעל.


נערך ע"י i_hawk

פעם אחרונה שאתה מדבר בצורה כזאת לאחד ממנהלי הפורום.

עם גישה כזאת יהיה לך סתם יותר קשה לקבל עזרה ותמיכה פה מהחבר'ה היותר ותיקים, ומכאלה שהשקיעו מזמנם החפשי כדי לכתוב מדריכים...
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.