#1
·
לפני 18 שנים
שלום חברים.
התקנתי את ה-OF 4.5 עפ"י ההוראות , ומשום מה או שהמטוס שקוע מטר בקרקע או שאין כלל כני נסע. הוא עומד ומסיע על הדלתות.
מישהו נתקל בבעיה ?
תודה.
התקנתי את ה-OF 4.5 עפ"י ההוראות , ומשום מה או שהמטוס שקוע מטר בקרקע או שאין כלל כני נסע. הוא עומד ומסיע על הדלתות.
מישהו נתקל בבעיה ?
תודה.
ניר קרן


