103 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 לאחר התקנת OF 4.5 נעלמו כני הנסע של המטוס
דיון

לאחר התקנת OF 4.5 נעלמו כני הנסע של המטוס

14 הודעות 2,263 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שלום חברים.
התקנתי את ה-OF 4.5 עפ"י ההוראות , ומשום מה או שהמטוס שקוע מטר בקרקע או שאין כלל כני נסע. הוא עומד ומסיע על הדלתות.

מישהו נתקל בבעיה ?

תודה.
ניר קרן

#3 · לפני 18 שנים
המפרט שלי:

מעבד- Q6600 CORE2 QUAD

זיכרון- 2 ג'גה DDR2 - 800Mhz

כ. מסך - NVIDIA 8600GT 512Mb

לא נראה לי שיש בעייה עם המפרט.
ניר קרן

#4 · לפני 18 שנים
תבדוק בהגדרות הגרפיקה שלך ב setup שערך ה magnification נמצא על 1.
ייתכן וזו הבעיה.
Electric
#5 · לפני 18 שנים
Electric כתב/ה:תבדוק בהגדרות הגרפיקה שלך ב setup שערך ה magnification נמצא על 1.
ייתכן וזו הבעיה.


תודה.
הבעייה נפתרה.

האם יש הגדרות גרפיקה מומלצות ?

כי ביציאה ממסימה או מטיסה אני חוזר למסך שחור במקום לתפריטי ההתחלה.
ניר קרן

#6 · לפני 18 שנים
NIKI, בבעיה ידועה בOF למשתמשים בNVIDIA .
כנס ל F4CONFIG שם למטה יש לך
blackscreen fix תסמן אותו והבעיה תיפתר.
שים לב שאתה נוגע בגרפיקה חשוב מאוד
להשאיר את magnification על 1.
ואת ה Player bouble על 3

דור.
#7 · לפני 18 שנים
אם כבר נוגעים בעניין.
מה עושה הplayer bubble?
למיטב הבנתי זה בועת השטח מסביב לשחקן שמרונדרת לתלת מימד - לא? (שאר הקמפיין מתרחש בדו מימד)
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#8 · לפני 18 שנים
uri_ba כתב/ה:אם כבר נוגעים בעניין.
מה עושה הplayer bubble?
למיטב הבנתי זה בועת השטח מסביב לשחקן שמרונדרת לתלת מימד - לא? (שאר הקמפיין מתרחש בדו מימד)


משהו כזה....
אתה יכול לקורה לגבי זה בRP5 MANUAL שבDOCS של OF.
כדי גם שתמיד יקבע על 3 אלא עם יש לך מחשב על...ועוד כמה סיבות.
#9 · לפני 18 שנים
לא בלי קשר... כדאי שתמיד יהיה על 3...

אם מישהו רוצה בועה יותר גדולה, עדיף שפשוט יערוך את הערכים ידנית דרך F4Browse מאשר יזיז את הסליידר ב UI... הסליידר פשוט "מכפיל" את הבועה שזה דבר מטומטם... הסליידר הזה לא נחוץ... גם אם יש לך מחשב על, יש מצבים בפאלקון שה FPS יירד לך ממש נמוך אם תשים ערכי בועה גבוהות מידי...

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#10 · לפני 18 שנים
נו..טוב אז רק עם יש לך מחשב סופר על-אתה עובד בפנטגון והתקנתה OF על BLUE GENE או משהו. 🙂
#11 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:NIKI, בבעיה ידועה בOF למשתמשים בNVIDIA .
כנס ל F4CONFIG שם למטה יש לך
blackscreen fix תסמן אותו והבעיה תיפתר.


אפשר לעשות זאת ב-RV? כי זה קורה לי גם שם..
בברכה,
ירין.
#12 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:NIKI, בבעיה ידועה בOF למשתמשים בNVIDIA .
כנס ל F4CONFIG שם למטה יש לך
blackscreen fix תסמן אותו והבעיה תיפתר.
שים לב שאתה נוגע בגרפיקה חשוב מאוד
להשאיר את magnification על 1.
ואת ה Player bouble על 3

דור.


תודה דור הסתדר.
ניר קרן

#13 · לפני 18 שנים
i_hawk כתב/ה:לא בלי קשר... כדאי שתמיד יהיה על 3...

אם מישהו רוצה בועה יותר גדולה, עדיף שפשוט יערוך את הערכים ידנית דרך F4Browse מאשר יזיז את הסליידר ב UI... הסליידר פשוט "מכפיל" את הבועה שזה דבר מטומטם... הסליידר הזה לא נחוץ... גם אם יש לך מחשב על, יש מצבים בפאלקון שה FPS יירד לך ממש נמוך אם תשים ערכי בועה גבוהות מידי...

אהלן יוני

אם הסליידר הזה אכן אינו נחוץ, אולי פשוט תוריד אותו ברמת הקוד ב-FF5 ?
זה יחסוך פה המון שאלות של תמיכה טכנית...
#14 · לפני 18 שנים
אהלן דני

תבדוק את ה Settings אצלך תחת Setup/Graphics 🙂

(אבל לא קשור אליי, מישהו אחר העיף את זה כבר...)

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.