84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה לגבי משימה 9
דיון

שאלה לגבי משימה 9

7 הודעות 1,836 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
אהלן חברים זה יוסף רציתי לשאול לאן אני צריך להגיע במשימה 9 של הנחיתה המעוין נמצא על הדשא 💡
#2 · לפני 18 שנים
המעוין לא אמור להופיע על תחילת המסלול הוא אמור להראות לך איפה הבסיס
במשימה של הנחיתה אתה לא צריך להגיע לשום מקום רק לנחות בבסיס (על המסלול לא על הדשא 😂 )
לפעם הבאה אתה יכול לרכז את כל השאלות שלך בדיון אחד 🙂
#3 · לפני 18 שנים
אתה צריך לנחות על המסלול. המעויין מסמל את הבסיס ואחרי שאתה יוצר קשר עין עמו פשוט תנחת על המסלול (ממליץ לקרוא את המדריך של פואל וילסון שנמצא במדריכים תחת FALCON4 וזה מתאים גם לAF)

בהצלחה
RF
RifleFighter
רמי וייברמן

#7 · לפני 17 שנים
yossef כתב/ה:תודה רבה לכולכן... 😄


חחחחחחחחחחחחח, גאוני!! 😄 😄 😄
בברכה, דניאל ב.
צוות VFS / VIAF
מפקד טייסת 109 "העמק" הווירטואלית.
בוגר קורס CVFR - מחזור 34.
חניך קורס IFR - מחזור 11.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.