52 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור בן גוריון בעיה רצינית בחניות.
דיון

בן גוריון בעיה רצינית בחניות.

9 הודעות 2,529 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
בבקשה מכם תעזרו כי אני כבר התייאשתי הורדתי את החבילה של מטוסים צבאיים לבן גוריון והמטוסי פשוט חונים לי בטרמינל כך זה נראה...
#2 · לפני 18 שנים
יש קובץ afcad שמסדר את זה אבל הוא עושה בעיה בחניה בטרמינל 3, תדבר איתי במסנג'ר bar_rodoy@hotmail.com ואני אשלח לך קובץ טוב
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#3 · לפני 18 שנים
אשמח לדעת איזו חבילה זאת של המטוסים הצבאיים.
ואיזה סימולטור זה? 2004?
בברכה

עידו וכטל 🙂
#4 · לפני 18 שנים
זה fs2004 תחפש באבסים IDF AI ותמצא את מה שאתה מחפש
Bar Rodoy
British Airways Virtual
#7 · לפני 18 שנים
אני לא מבין גדול בAI.
אבל תבדוק בקבצי התנועה בהורדת אם יש שם אפשרות לשנות את מיקומי החנייה שמקושרים אל ה AFCAD.
#8 · לפני 18 שנים
SShireto כתב/ה:אני לא מבין גדול בAI.
אבל תבדוק בקבצי התנועה בהורדת אם יש שם אפשרות לשנות את מיקומי החנייה שמקושרים אל ה AFCAD.

שחר, יצא לחבילה הזאת קובץ AFCAD שמסדר את מטוסי חי האויר בחניות המיועדות להם, הבעיה שהקובץ הזה גורם לבלאגן בחניות בטרמינל 3
Bar Rodoy
British Airways Virtual

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.