100 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור X-Plane
דיון

X-Plane

7 הודעות 2,328 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
קודם כל אני מקווה שזה קשור לפה כי לא ידעתי איפה עוד לשאול

ראיתי לפני כמה ימים שיש סימולטור אזרחי בשם x-plane ורציתי לדעת אם מישהו ממליץ עליו
או שיש לו קצת מידע עליו.
והאם הוא עדיף יותר על סידרת FS של מיקרוסופט?

תודה לעונים
#2 · לפני 18 שנים
הוא חינמי כםי איך שידוע לי ולפי עדויות הוא **** של דבר פשוט באיכות ירודה בטירוף
רותם גנץ טייס פרטי , מתלמד IFR.
מסנג'ר : rotem_3@hotmail.com
אתר הבית : www.vatil.org.il
israel and PR director of "Eastavia virtual airlines"

[img]http://www.zix.co.il/images/z-1199856930.JPG[/img:e95a5
#3 · לפני 18 שנים
X-Plane אינו חינמי, הגרסה האחרונה שלו גרסה 9 עולה בערך כמו FSX
הוא סימולטור מצויין, הייתרון המוחלט שלו על FS הוא במודלי הטיסה, מודל הטיסה שלו מציאותי הרבה יותר.
הגרפיקה שלו נחותה מזו של FS, אבל רותם, לא להגזים, ירודה בטירוף??? תבדוק ב www.x-plane.com
בסה"כ יריב ראוי ל-FS:
מודל טיסה עדיף.
גרפיקה פחות מרהיבה.
הרבה פחות תוספים זמינים.
קהילה הרבה יותר מצומצמת.
מולי
#4 · לפני 18 שנים
הייתרון הגדול שלו על FS זה טקסטורות גלובלייות נהדרות (לFSX יש תוספים בתשלום שעושים את זה)
החיסרון שלו זה בדיוק זה.. ההתקנה הבסיסית היא 70 ג'יגה. המשחק מגיע על 6 דיסקיםDVD-DL (כלומר DVD9)

יתרונות נוספים הםתמיכה cross-platform, גם מק ולינוקס נתמכים (לא שזה ממש משנה למישהו פה)
אין הגבלת מהירות וגובה, מה שמאפשר כל מני שטויות.

בכל מקרה, ניתן להוריד גרסת ניסיון חינם מהאתר שלהם. תנסו.
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#5 · לפני 18 שנים
יש בו באג די מעצבן:
מסלול ההמראה 12/30 בב"ג, ממוקם דרומית ב10 מטר למקומו במציאות.
כלומר אם אתה מתכנן לטוס ברשות, VTSIM/IVAO אתה עלול למצוא את עצמך נוחת על מטוסים שמסיעם על מסלול K.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#6 · לפני 18 שנים
התכוונת לומר,
"ממוקם 10 מטר דרומית למיקומו בFS"

אל תהפוך את FS למציאות הוא עדיין לא.
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.