#1
·
לפני 18 שנים
קודם כל אני מקווה שזה קשור לפה כי לא ידעתי איפה עוד לשאול
ראיתי לפני כמה ימים שיש סימולטור אזרחי בשם x-plane ורציתי לדעת אם מישהו ממליץ עליו
או שיש לו קצת מידע עליו.
והאם הוא עדיף יותר על סידרת FS של מיקרוסופט?
תודה לעונים
ראיתי לפני כמה ימים שיש סימולטור אזרחי בשם x-plane ורציתי לדעת אם מישהו ממליץ עליו
או שיש לו קצת מידע עליו.
והאם הוא עדיף יותר על סידרת FS של מיקרוסופט?
תודה לעונים
