#1
·
לפני 18 שנים
1. כשאני מסיים את הפרוצדורה של הפעלה ראשונית של המטוס (ע"י מדריך של המשחק עצמו) אני לא מצליח בכלל לפנות עם המטוס.. ועשיתי הכל פסדר, למרות שרק סעיף אחד לא הבנתי-לא מצאתי את כפתור NWS שאמור להשתנות לTAXI. אבל חוץ מזה ניסיתי הכל..
2. נגיד שהצלחתי וביקשתי אישור לtaxi מהמגדל פיקוח.. מה עכשיו?איך אני מוצא את המסלול הנכון..
2. נגיד שהצלחתי וביקשתי אישור לtaxi מהמגדל פיקוח.. מה עכשיו?איך אני מוצא את המסלול הנכון..