117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעיות עם ההמראה (Ramp Start)
דיון

בעיות עם ההמראה (Ramp Start)

11 הודעות 2,211 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
1. כשאני מסיים את הפרוצדורה של הפעלה ראשונית של המטוס (ע"י מדריך של המשחק עצמו) אני לא מצליח בכלל לפנות עם המטוס.. ועשיתי הכל פסדר, למרות שרק סעיף אחד לא הבנתי-לא מצאתי את כפתור NWS שאמור להשתנות לTAXI. אבל חוץ מזה ניסיתי הכל..
2. נגיד שהצלחתי וביקשתי אישור לtaxi מהמגדל פיקוח.. מה עכשיו?איך אני מוצא את המסלול הנכון..
#2 · לפני 18 שנים
1. תלחץ shift,=,/ ואז זה יפעיל את ההיגוי בקרקע (אגב אחרי שאתה לוחץ המטוס יתחיל לזוז מעצמו אז רק תעלה קצת את המצערת ואז תוריד בחזרה וזה יסתדר)

2. היא אמורה להגיד לך איזה מסלול ואז לך לפי השילוט שמה
#5 · לפני 18 שנים
אפשר את המדריך?
או תדרך אותי איך למצוא אותו במשחק כי אין לי שמץ איך אני מתניע (ramp start)
- טל אלמשעלי -
Don't bend, don't break, baby, don't back down
#7 · לפני 18 שנים
תודה רבה אחי
אני עכשיו מוריד וילמד
וגם שאלה זה בהורדות של אליד פורס אז השאלה שלי אם זה אותו קוקפיט כמו ב-RV כי אני טס ב-RV
- טל אלמשעלי -
Don't bend, don't break, baby, don't back down
#9 · לפני 18 שנים
טוב תודה 🙂 אני מתחיל לתרגל

עריכה:
תרגלתי הכל אבל זה לא אותו קוקפיט כמו בסימולטור ואני חייב ללמוד את זה!!
אוף
- טל אלמשעלי -
Don't bend, don't break, baby, don't back down
#10 · לפני 18 שנים
talel2, איך לא אותו דבר שניהם אף16... אולי הם טיפה שונים בדברים אחרים אבל המפסקים אמורים להיות אותו דבר
#11 · לפני 18 שנים
כן הם נראים קצת שונים וזה אני כל הזמן מתבלבל וגם אחרי שאני עושה הכל אני לא מצליח אני אשמח אם תוכל לעזור לי.
איסי:462006539
מסנג'ר: tal_el25@walla.com
- טל אלמשעלי -
Don't bend, don't break, baby, don't back down

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.