#1
·
לפני 18 שנים
עברו שבועיים מאז רכשתי ג'ויסטיק והשגתי את פאלקון.. אני ממש מת על המשחק וחווית המשחק אבל מצד שני זה מבאסס תחת.. אני אפסס בזה. לא משנה כמה אני שואל פה שאלות וקורא מהמדריך אני עדיין לא ממש מצליח
אולי תגידו לי איך אתם למדתם, מה עזר לכם? ומה אני צריך לעשות
תודה רבה!! (אגב, אחלה פורום 🙂 )
אולי תגידו לי איך אתם למדתם, מה עזר לכם? ומה אני צריך לעשות
תודה רבה!! (אגב, אחלה פורום 🙂 )

