129 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס חבר'ה אני כבר מתחיל להתייאש..
דיון

חבר'ה אני כבר מתחיל להתייאש..

9 הודעות 2,220 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
עברו שבועיים מאז רכשתי ג'ויסטיק והשגתי את פאלקון.. אני ממש מת על המשחק וחווית המשחק אבל מצד שני זה מבאסס תחת.. אני אפסס בזה. לא משנה כמה אני שואל פה שאלות וקורא מהמדריך אני עדיין לא ממש מצליח

אולי תגידו לי איך אתם למדתם, מה עזר לכם? ומה אני צריך לעשות
תודה רבה!! (אגב, אחלה פורום 🙂 )
#2 · לפני 18 שנים
CombatBoy כתב/ה:עברו שבועיים מאז רכשתי ג'ויסטיק והשגתי את פאלקון.. אני ממשאולי תגידו לי איך אתם למדתם, מה עזר לכם? ומה אני צריך לעשות
תודה רבה!! (אגב, אחלה פורום 🙂 )


אף פעם לא התייאשנו 😛

VIFF
its not a bug, its a design feature
#4 · לפני 18 שנים
קודם כל יש להבין שזה סימולטור מאד מאד מאד מסובך ולוקח זמן ללמוד אותו... אתה טס רק כשבועיים אין לך שום אפשרות להצליח בזה בשבועיים. תתחיל מלמידת המערכות הבסיסיות (בלי מערכות נשק או קרב) ולאט לאט תתקדם. יש הרבה מדריכים ויש קורסים לטייסות שונות שיכולים לעזור לך
RifleFighter
רמי וייברמן

#5 · לפני 18 שנים
CombatBoy כתב/ה:אחי חחח אבל לא שאלתי אם התייאשתם.. =]


הוא התכוון כנראה שלא צריך להתייאש ( כמו מה שאתה "מתחיל" לעשות).

אתה מציין שהסימולטור קיים אצלך שבועיים,
צר לי אבל בשבועיים לא תלמד הכל,תתחיל קודם מהמערכות של המטוס-תכיר את המכונה שעליה אתה טס כמובן.
לאחר מכן תתפתח עוד ותקרא חומר על קרבות א"א (יש כל מיני תרשימים)-אמנם התרשימים טובים אבל אתה צריך להבין את ההגיון מאחורי כל תרשים.
וכמובן שתעבור אח"כ ל א"ק -שזה גם לא מעט חומר.
את הכל אתה יכול לקרוא במדריך של הפאלקון (כן הרבה לקרוא)
בכל אופן, בשבועיים אתה יכול לקבל מכולם הבטחה שלא תלמד הכל,במיוחד לאחד שיחסית חדש בתחום להבנתי.
אליעד מזרחי Eliad3D
ק.מיון
"העילית" 108
טייסת 108 "העילית"
#6 · לפני 18 שנים
אל תתיאש,
לי אישית לקח בערך 4 שעות עד שלמדתי את בד"ח ההנעה בעל-פה.
קודם תתרכז בלימוד מראה תא הטייס ומיקום המפסקים.
אחר-כך תעבור להמראה ונחיתה כול השאר בא עם הזמן.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#8 · לפני 18 שנים
גם לי לקח הרבה זמן עד שלמדתי קו גלישה לנחיתה ועד שהתנעתי לבד בלי במדריך אל תשאל
בקיצור אל תתייאש הסימולטור הוא באמת ברמה גבוהה ודורש הרבה זמן ללמוד לכן דרושה השקעה
אני למשל עכשיו משקיע המון זמן בלמידה על כל מיני דברים בפלייט סימולטור

4X-ELD
#9 · לפני 18 שנים
יש הרבה מדריכים בעברית, ואני ממליץ על ספר הפאלקון הישראלי שנמצא בפריפלייט תחת הורדות->פאלקון 4->מסמכים.

ובנוגע ללמוד בד"חים ודברים בסגנון, הכי טוב שתיקח דף נייר, ותכתוב לך בקצרה מה צריך לעשות. בהתחלה תעשה לפי הדף, ואחרי כמה פעמים אתה תראה שתתחיל להתרגל לעשות את זה מהראש.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.