137 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 A I r
בית חברים DavidSufa
D

DavidSufa

32פוסטים חבר/ה מ-05/2008 ביקור אחרון לפני 13 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
לא אחי.. זה טיל מיוחד.. בULTRA יש גם טילים מונחי לייזר..בקיצור הסתדרתי.. יש לי בעיה בULTRA..לוקח למטוס מלא זמן להתיישר.. ואם אני מושך יותר מדי למעלה הואעושה לופ
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
[שחרור] Wings Over Israel Ultra Reloaded
התקנתי אבל לא יודע למה,יותר קשה לטוס עם שאר המטוסים :S..ואני לא מוצא איך להתחיל לטוס מהנושאת מטוסים
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
כן,ותודה אורי
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
תודה הצלחתי עם החימוש והכל.. אבל בפצצות אין לי כוונת.. יש לי כוונת עיגול כזה.. וקו ארוך.. ועוד עיגול למטה..
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
איך אני בוחר איזה טילים להשתמש?..כאילו אני בדר"כ מקבל אוטומטי PHYNOM3 משו כזה.. ולפעמים צפריר..ועוד שאלה אתה יכול ללמד אותי איך להפציץ טנקים עם פצצה למשל?.
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
תודה על ההסבר מייק,עכשיו השאלה שלי מזה הדבר הזה בסירטון ואיך מפעילים אותו
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
כן הנה: http://youtube.com/watch?v=3zIvzrxB_Ks צד ימין למעלה.. תראה שהוא תוקף טנק רואים ומזה הלוחמה האלקטרונית הזאת בעצם?
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
שאלה מזה ECM ב WOI ועוד שאלה קטנה פרטים בפנים
1] מזה ECM 2] ראיתי בסירטונים שמתי שעושים משימת הפצצה או CLOSE AIR SUPPORT ומשמידים טנקים וכו',במקום המכם יש את הטנק ואז שאתה משגר טיל אתה רואה אם אתה
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
[שחרור] Wings Over Israel Ultra Reloaded
יש לי שאלה איזה משימה יש שם שממריאים ונוחתים מנושאת מטוסים?..יעני איך קוראים לה שאני ידע
משחקים / נוסטלגיה · לפני 18 שנים
WOI בעיה
שלום סליחה שאני נכנס לאשכל יש לי שאלה יש 2 סוגי נורים אצלי.. הנורלים האדומים הרגילים ועוד משהו שנקרא CHAFF משהו כזה.. 00 זה כמו זיקוק קטן כזה שיורד למטה.. מזה?