פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
81
חברים מחוברים
36
26
19
"
.
1
=
[
a
a
A
A
A
A
a
A
b
+57
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
4X-BMA
4
4X-BMA
13
פוסטים
חבר/ה מ-02/2007
ראשל"צ
ביקור אחרון לפני 17 שנים
עיסוק:
טכנאי מחשבים
תחומי עניין:
תעופה, טיסות, מטוסים.
חתימה
משה
בעל רשיון טיס פרטי והגדר מכשירים
מבי"ס לטיסה וירטואלית
----------------------------------------------------
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 18 שנים
הוכרז שת"פ בין "IVAO ישראל" וחברת סקאי
[quote:119b504927="shachar92"]מזל טוב לנו :P מזל טוב לכם, שיהיה לכם בהצלחה, וכל הכבוד על ההשקעה.
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
IFS VFS מה בדיוק ההבדל?
SShireto, שחר ידידי היקר, אני הבנתי מהתחלה שיש סיבה לכעסים שלך, ואני מבין אותך טוב מאד. לגבי איך בוחרים מדריכים ב-VFS זה באמת לא מ
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
IFS VFS מה בדיוק ההבדל?
SShireto, שחר ידידי, הסיפור שלך נכון מאד, רק חבל ששכחתה לציין ש-VFS כבר לא בתשלום, אלא הכל בהתנדבות, אבל אני מבין למה שכחתה, כ
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
בעיות טכניות- בעיות נפוצות ופיתרונן
[quote:e0fa013ced="SShireto"]4X-BMA, למה דווקא בן גוריון ושרל דה גול? יש המוןן סינרים כיום עם שרוולים זזים.
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
בעיות טכניות- בעיות נפוצות ופיתרונן
[quote:441a036ea3="amit58"]יש לי עוד שאלה .. איך אני מתבר לשרוולים ואני לא מתכוון לנת"בג אני מתכוון בשדות אחרים .. ? האים יש תדר משוים ?? תודה לעוזרים ..
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
פרוייקט מקיף - A340 *כבד*
דור כל הכבוד, ממש יפה. שמע אני לא חסיד של האירבאס, אבל אחרי התמונות כאן וכל הנתונים שהוספתה, ובמיוחד שזה פרויקט ישראלי, אני מ
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
בעיה בסינרי
[quote:26aa69a934="DOR"]משה ידידי, ידוע שהבעיה היא גם לFSX אבל חשוב שתדע שבעיקרון אין פיתרון וזהבגלל התאימות של אותו סינרי לFS9.
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
בעיה בסינרי
שחר הייתי משוכנע שמדובר על FSX, ולזה עדיין לא מצאתי פתרון, ל-FS9 ברור שזה הפתרון, ואכן רשום ברידמי אבישי[/b:7a9cc96f
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
בעיה בסינרי
[quote:d3ab9ae1d8="shachar92"]מי אמר לכם שזה FSX? אולי זה FS9 ואם כן אז יש בעיה עם הגבהים בנמל ומי צריך עזרה איך לפתור את זה מוזמן לדבר איתי
מועדון הטייסים · לפני 19 שנים
מדריך - שינוי החתימה והדמות אישית
[quote:293a4dbb50="Jaspern"]הסדר של התגים לא נכון. [code:1:293a4dbb50][img]http://www.eng.tau.ac.il/~bensal/MSFS_Files/4X-BMA_Sign.jpg[/img&#