137 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 A I r
בית חברים tsunami
t

tsunami

31פוסטים חבר/ה מ-02/2007 ת"א ביקור אחרון לפני 19 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
אי אל 2 · לפני 19 שנים
איך מאיצים?
אוקיי תודה לשלושתכם על העזרה, אני אלך לנסות עכשיו עוד פעם. ^_^
אי אל 2 · לפני 19 שנים
איך מאיצים?
אני מתקשה בלעמוד בקצב של שאר המטוסים שטסים איתי במבנה והרבה פעמים נשאר מאחורה. אני מעלה את המצערת ל-110% אבל עדיין נשאר מאחור. טיפים יתקבלו בברכה.
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
תודה, אני כבר נהנה 8)
אי אל 2 · לפני 19 שנים
שלום לכולם, אני חדש בקהילה...
הטיפים שלי כמתחיל בקשר לנחיתה - 1. אף פעם אל תשכח לכוון את ה-Flaps למצב נחיתה. 2. אף פעם אל תשכח להאט לפני שאתה נוחת. 3. אף פעם אל תשכח להתיישר על המסלול. 4
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
השגתי ת'סטיק
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
ההורים שלי היו אתמול באופיס דיפו, אין שם את הסטיק שאני מחפש לצערי. חפיף, נחזיק את הסופשבוע בלי סטיק. לפחות למדתי להמריא.
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
IsraelAF, צודק. אפשר לתת לנושא לשקוע, אני לא רוצה להתחיל פה מרד צרכני או משהו :D את הלקחים שלי אני כבר הפקתי.
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
DOR, אני כולה בכיתה ט' אין לי גם עצבים לכל הפרוצדורה הזו כי אחרי הכל shachar92 צודק, זאתי מדינת ישראל,
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
IsraelAF, אין בעיה.
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
הקשיים שבהשגת סטיק זול בארץ..
101Falcon, התכוונתי לפומפה. וכמו שאמרתי הסייבורג איבו יקר מדי ואני כשחקן שמשחק בסימ' פעם בכמה זמן לא צריך להוציא 400 שקל על סטיק..