61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס צריך עזרה ....שוב :P
דיון

צריך עזרה ....שוב :P

6 הודעות 1,381 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
לאיפה להתקין את השטח של ישראל ואיך משתמשים בו
ומישהו רוצה לעזור לי לשחקר להסביר מה לעשות ?
#2 · לפני 18 שנים
קודם כל אתה לא צריך לפתוח דיון חדש לכל שאלה
את השטח אתה מתקין בתיקיה הראשית של הסימולאטור
#3 · לפני 18 שנים
ואיך אני משחק עכשיו עם הכל
כי הצלחתי כבר להמריא ולטוס
עם הנשק אין לי מושג מה עושים וגם לא עם הנחיתה ועוד כמה דברים שיש שם
אז יש מישהו שיכול לעזור בTEAMSPEC ICQ חא משנה לי
#5 · לפני 18 שנים
hod, כל שאלה שאתה שואל היו גם אלף כמוך תעביר חיפוש קטן ב חפש בפורום אלייד פורס ותמצא את כל התשובות.
#6 · לפני 18 שנים
עשיתי חיפוש אחי מה שאני חיפשתי זה מישהו שידריך אותי כמו ADIS אולי 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.