#1
·
לפני 18 שנים
השגתי את AF
עכשיו תריך איזה פאצ משהו
ואיזה גרסה של HYPER צריך כדי לשחק ברשת
ואני לא צריך לפתוח פורטים
עכשיו תריך איזה פאצ משהו
ואיזה גרסה של HYPER צריך כדי לשחק ברשת
ואני לא צריך לפתוח פורטים