130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה קטנה
דיון

עזרה קטנה

2 הודעות 1,210 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
השגתי את AF
עכשיו תריך איזה פאצ משהו
ואיזה גרסה של HYPER צריך כדי לשחק ברשת
ואני לא צריך לפתוח פורטים
#2 · לפני 18 שנים
צריך את הפאץ' 1.012 -תוריד מפה www.lead-pursuit.co ואתה לא צריך את כל השאר תתקין אותו וזהו .
אחרי זה בשביל לשחק ברשת את צריך לפתוח 2934\2934 ו 2935\2935 גם udp וגם tcp .
אחר כך יש את התוכנה הזו שנקראת הייפר לובי בה בדרך כלל נמצאים אנשים ברשת וגם פה מתארגנים לטיסות רשת תוריד את התוכנה מפה http://www.preflight.us/HE/downloads-cat4.html

אחר כך יש את שטח ישראל (אם אתה רוצה ) מפה http://www.preflight.us/HE/downloads-cat93.html

מקווה שעזרתי .

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.